NA: Cartier Santos 100 XL Chronograph

Gisteren eens een horloge opgehaald die eigenlijk al jaren op mijn verlanglijstje stond.

Op dit forum zie je relatief weinig Cartier voorbij komen maar ik moet zeggen dat deze Santos toch echt een dijk van een horloge is. Supermooi afgewerkt en de eerste 24 uur heb ik een afwijking van een halve seconde gemeten.

Deze is uit 2006 maar heeft in 2016 nog een volledige beurt gehad en tevens heb ik er nog een gloednieuw vervangend Cartier bandje bij (nog niet gemonteerd op de foto).

Wel natuurlijk erg aanwezig om de pols maar draagt toch erg comfortabel door de iets ronde kast en rond gemaakte band.

Blij mee!!

40 likes

Veel plezier ermee!
Ik vind zelf trouwens de versie die enkel de tijd weergeeft het mooist, ook de Tank kan mij wel bekoren.

4 likes

Zie je wel, je kan het!

image

@anon48385240EV: mooi horloge. Geniet ervan! :ok_hand:

4 likes

Mooie aanwinst. Mijns inziens juist mooi dat je een horloge hebt dat je minder vaak tegenkomt. Veel draagplezier!

2 likes

Kijk, zo heurt het :clap::clap::clap:

@anon48385240EV fantastische aanwinst!

3 likes

Top, veel plezier ermee :smiley::+1:

1 like

Wat een plaatje :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Veel plezier met de Santos

1 like

Geweldig horloge! Helaas te groot voor mij. Misschien de medium zonder chrono nog eens passen binnenkort.
Heel veel plezier ermee. Er is zoveel “te zien” aan dit horloge, dat gaat niet snel vervelen!

1 like

Mijn beste,

Weer eens wat “anders dan anders”.
Fraai hoor!!
Een verfijnd horloge voor een elegante tijdsbepaling.
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

:point_up_2: Ik blijf je reacties op een NA altijd geweldig vinden @Tissot62

2 likes

Gefeliciteerd met je prachtige Santos. Het mooie van de Santos vind ik de massieve degelijke uitstraling. Veel plezier er mee!

1 like

Andere Cartier zegt hoi!

8 likes

Cartier is een merk dat hier niet rijkelijk aanwezig is. Maar deze jongen mag van mij wel vaker zijn gezicht laten zien. Proficiat met deze mooie aanwinst!:+1:

2 likes

dit klinkt grappig :smiley: Hoe bedoel je dat? :open_mouth:

1 like

Leuke klok, zie je inderdaad niet zo veel hier! leuk. veel plezier er mee, en lekker dagen :slight_smile:

1 like

Mooie aanwinst en eens wat anders op het forum :sweat_smile: geniet ervan.

1 like

Nou, dat de band al wat rond gevormd is en dus niet “stijf” is. Rolex heeft dat (weliswaar met een andere techniek) met de oysterfkex band ook.

1 like

ahhh oke, thanks! dat ken ik niet bij een leren band. dank voor je uitleg!

1 like

Mooie Cartier geniet er van :ok_hand:

1 like