NA: Cartier Santos

Afgelopen Vrijdag mijn N.A opgehaald bij S&C na 4 weken weg te zijn geweest naar Italië voor een complete revisie plus een nieuwe band.
De Cartier Santos refnr; 2319 is een erfenis van mijn Zus die hem mij heeft nagelaten.
Mijn Zus heeft de Cartier van haar man gekregen in 2003 als huwelijk cadeau en ze heeft hem dag en nacht gedragen ter nagedachtenis aan hem want hij overleed niet lang na het huwelijk.
Het kwam voor mij als een verrassing dat ze de Cartier aan mij naliet want er zijn meerdere broers en zussen.
Maar het was haar wens dat hij gedragen werd en niet in de lade terecht kwam.
Ik ben daarom zeer vereerd dat ik de Cartier mag dragen ter nagedachtenis aan mijn lieve zus.

156 likes

Erg mooi!

1 like

Zo was de Cartier voor revisie.

11 likes

Prachtig, mooi ook dat het bij een liefhebber terecht is gekomen. :ok_hand:

1 like

Icoon! Mooie aanwinst!

1 like

Wat een prachtig mooie Cartier, zorg er goed voor :wink:

1 like

Wat een verschil!

1 like

Das mooi Els! Draag hem met trots! :clinking_glasses:

2 likes

Dank je wel ,ben er ook heel blij mee ga het horloge met liefde dragen

4 likes

Dank jewel ga ik zeker doen.

Bij S&C zeiden ze, hij kan zo in de etalage.

1 like

Dank je wel ,ga ik zeker doen.

Dank je wel,ga hem met veel liefde dragen.

1 like

Het eindresultaat is heel mooi! :slight_smile:

1 like

Nog gecondoleerd met het verlies van je zus.

Spijtig ook dat zo’n huwelijkscadeau zo snel ter nagedachtenis gedragen moest worden.

Mooi dat het horloge op deze manier bij bij een dierbare aan een volgend leven mag beginnen en mee helpen de herinnering levend te houden.

1 like

Dank je wel ,boven verwachting voor een horloge van bijna 18 jaar oud.

2 likes

Prachtig en zowel uit oogpunt van horloge maar nog veel meer als nagedachtenis elke cent dubbel en dwars waard.

1 like

Wat een bijzonder verhaal en wat een mooi horloge, in alle opzichten, qua uiterlijk, maar ook de herrinneringen die het met zich meedraagt.

Fantastisch, ik wens je ontzettend veel draagplezier!

1 like

Vreselijk om te horen, maar tegelijkertijd een mooie herinnering, de Santos is een icon.

1 like

Dank je wel, ga de Cartier met veel liefde dragen ter nagedachtenis aan mijn lieve zus en zwager.