NA: Cartier Tank large

Tijdje op zoek geweest naar een mooie Tank van Cartier. Eerst mijn zinnen gezet op een Solarbeat, daarna toch op zoek gegaan naar de wat klassiekere quartz. Dus Chrono24, het forum en ja, ook Ebay en zelfs Vinted in de gaten gehouden. Een week of twee geleden kwam er een mooie Tank bovendrijven op Chrono voor een hele aantrekkelijke prijs. Grappig genoeg stond exact datzelfde horloge (identieke foto’s, omschrijving en aanbieder) voor een aardig bedrag minder ook op Vinted. Even wat berichten gewisseld, nog wat info en foto’s gevraagd en toen een bod uitgebracht op Vinted. Dat werd geaccepteerd, ik betaalde en wachtte op de verzendbevestiging. Die kwam niet. Wat wel kwam was een annulering van de transactie en, na een paar dagen het geld retour. Geen uitleg, geen bericht, geen antwoord op vragen. Wel blokkeerde de verkoper mij zowel op Vinted als op Chrono. Inmiddels heeft hij de prijs van zijn Tank flink opgeschroefd.
Gelukkig diende zich een paar dagen later een zo mogelijk nog beter alternatief aan bij Q-Watches, op dit forum wel bekend (gelukkig). En zo kon ik gisteren de Tank aan mijn immer kleiner wordende verzameling toevoegen (ik wilde alleen met gesloten beurs kopen). De standaard zwarte band is wel dodelijk saai, dus daar had ik al in voorzien door bij horlogebanden.com twee mooie Epsoms in bruin en taupe te bestellen van LIC, die ook nog eens voor de helft van de prijs waren.
En zie, het is een geheel ander horloge. Erg mee in mijn nopjes!

92 likes

Mooie aanwinst! :+1:

Geniet ervan!

1 like

Met volle teugen! Dank je!

1 like

Zoiets heb ik ook wel eens met Marktplaats meegemaakt. Iemand accepteerde mijn (dan wel scherpe) bod en later werd er meer geboden. Ik begon mij af te vragen of hij stiekem niet dat bod wilde accepteren, maar ik zou het volgens de verkoper ontvangen. Vervolgens is het volgens de verkoper naar mij opgestuurd en heb ik het product nooit mogen ontvangen. (das pech, geld weg)

Maar anyway, ik ben blij dat het bij jou zo goed is afgelopen en ik wens je heel veel plezier met deze classy Cartier!

1 like

Nice! Gefeliciteerd en veel draagplezier

1 like

Klasse Klaskier :ok_hand:

1 like

Chique aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Mooie aanwinst en dit bandje past 'm prima! :star_struck:
Veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst! :pray::hugs:

1 like

Bijzonder chique. Gefeliciteerd met deze prachtige Cartier. Ik ben fan van het merk :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd, ziet er erg goed uit op deze band, met deze combi ga je lang plezier hebben :ok_hand:

1 like

Prachtige aanwinst :ok_hand: staat je goed!

1 like

Dat bandje op de foto maakt het inderdaad een veel levendiger geheel, gefeliciteerd ermee en veel draagplezier gewenst

1 like

Een klassieker, en met goede reden :slight_smile:
Proficiat!

Mooi hoor, veel draagplezier

1 like

Gefeliciteerd. Mooi horloge!

1 like

Mijn beste,

Chapeau.:ok_hand:
Een glorieuze aanwinst!!

Veel draagplezier dan ook met deze mondaine tijdgenoot⌚

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Plaatje! Van harte en enjoy.
Mooie band trouwens. Welke is dit? De taupe zal vast ook schitterend staan.

1 like

dat kan ik geloven,
draag hem met plezier

1 like

Veel draagplezier.

1 like