Hele mooie Tank!! Geniet ervan…
Ook heel erg gaaf. Onderstaande staat te koop bij AWCO, daar was ik ook wel even door betoverd
Maar in het goud
Succes met de rest van de lijst komende jaren! Eerst maar eens genieten van deze prachtige tank
Moet ook zeggen dat ik al een tijd een reverso wil, maar de trekker nog niet overhaal omdat ik ook al een Tank Américaine heb in de collectie. Het voelt inderdaad wel een beetje als én én…
Dubbele proficat met je nieuwe baan gemarkeerd door deze stijlvolle aanwinst !
Dubbel feli! Hier ook een Solarbeat in de collectie. Het was heel even wachten na de release, maar alles de moeite waard. Geweldig om naar te kijken. Succes!
De tank is zo’n eeuwig door-en-door stijlvol ding, in zijn eenvoud veel meer dan de JLC, alleen zo ontzettend overpriced in goud. Dan heb je zo veel “meer” horloge voor hetzelfde bedrag met de JLC, wat ook een icoon is. Maar niet ZO’N icoon als de tank.
Bij mij is het emotie versus principe. Mijn emotie wil een tank, maar ik kan uit principe geen 5-7k uitgeven voor een tweedehands 18kt quartz klokje, PUUR omdat er Cartier op staat, als voor datzelfde budget een handopwind JLC in 18kt ook te koop is. Bij de “groenen” koop je voor dat geld een NIEUWE Explorer (heel ander horloge, maar bijvoorbeeld), mechanisch, automaat, -2/+2 seconden per dag, 3 dagen gangreserve, in house, 100m waterdicht, stalen band met gefreesde gesp. En die zullen daar ook al bepaald geen verlies op draaien… En Cartier heeft dan 12k nodig voor een nieuw quartz horloge? Omdat er voor 1000 euro goud in zit? Kom nou…
Prachtig horloge. De Reverso zal in de toekomst warm onthaald worden door deze klassieker🙂
Gaaf! En natuurlijk tweemaal gefeliciteerd
Ben het eigenlijk eens met alles wat je schrijft! Ik zou ook niet snel een ‘normale’ tank (louis) in 18k kopen boven een reverso, zeker omdat laatstgenoemde inderdaad voor een vergelijkbare prijs te vinden is op Chrono. Met mijn Américaine 1730 (zie foto van mijn exemplaar hieronder) ben ik echter zeer tevreden. Dat het quartz is, interesseert me niet zoveel. De bijzondere kastvorm en prachtige afwerking icm de 18k kast, maakt dat ik dit een uitstekende keuze vind voor ~7k.
Maar een gouden reverso monoface classique lonkt nog steeds… och wat een schoonheid.
Mooie aanwinst, een echte klassieker inderdaad.
Btw, je lijstje mist er nog een paar.
Heel toffe aanwinst, veel draagplezier gewenst.
Een mooi begin van je nieuwe carriere! Geniet van deze NA en van je nieuwe baan!
Super mooi, staat ook zeker nog op mijn wishlist.
Gefeliciteerd
Een klassieker - geniet er van!
Gefeliciteerd! Zowel met de baan als de Cartier. Iedereen moet een Cartier hebben.
Klassieker, een echte icoon! Solar is ideaal bij dit horloge omdat er toch geen second hand is. Scheelt wat in de onderhoudskosten, lijkt me.
Geniet ervan!
Klasse! Heb hem ook in de collectie.
Zijn ze tegenwoordig nog goed beschikbaar, heb je lang moeten wachten?
Hoorde destijds dat er productieproblemen waren, zelfs dat ze niet helemaal meer geproduceerd werden. Dat klopt dus niet.
Anyway, gefeliciteerd, hoop dat je er net zoveel plezier van hebt als ik.
Wat een prachtig horloge, geniet ervan😍
Top man, gefeliciteerd. En mooie lijstje met klassiekers heb je ;). Dat moet genieten zijn om naartoe te werken.