Als cadeau voor mezelf vanwege het beginnen van een nieuwe baan. Eerder deze week het telefoontje ontvangen dat 'ie binnen was, en vandaag kunnen ophalen: de Cartier Tank Must, Solarbeat variant.
Met deze aankoop heb ik mijn hitlist kunnen bijwerken:
Omega Speedmaster Professional
Cartier Tank Must Solarbeat
Rolex Explorer
JLC Reverso
Zoals je wellicht ziet ben ik fan van de klassiekers. Hopelijk kan ik die andere twee ergens komende jaren afstrepen
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!!
Een van de mooiste Cartiers, vind ik.
Ik ben er in ieder geval een fan van.
Wellicht ooit nog eens “om mijn pols”.
Gaaf! Lekker klassiek. En die reverso is ook een uitstekende keuze. Welk model heb je in gedachten? Staal of goud? Bij mij gaat er in ieder geval ooit nog een gouden reverso komen, prachtig horloge!
Ik moet zeggen dat ik nog niet naar veel verschillende modellen gekeken heb. Ik heb laatst de Reverso Duoface in staal omgehad. Erg mooi horloge, maar ik weet zeker dat andere modellen ook schitterend zijn.
Thanks! Haha ja dat zal onvermijdelijk gebeuren.
Thanks! Moet zeggen dat het lijstje sinds 2021 ongeveer stabiel is gebleven, maar je weet het nooit. Ik had oorspronkelijk ook de Milgauss op het lijstje, maar die is vervangen door de Explorer. Wellicht als ze de Milgauss her-continueren dat ie weer zijn plekje vindt.
Dankjewel! Ik heb ook naar de XL gekeken, maar ik heb er de pols niet voor. Het is nog geen Panorai hoor, maar het verschil met de Large is toch wel groot.
Even uit nieuwsgierigheid: waarom een tank EN een Reverso? Los van natuurlijk: “allebei is meer en meer horloges is beter.” Ik probeer momenteel juist te kiezen tussen die twee.