NA: Cartier Tank Solo op staal

Heel gaaf, en niet eens zo verkeerd op die stalen band, meestal zie je 'm op leer, wat 'm ook heel goed staat, maar dit verrast me positief! Beetje zoals m’n Santos Galbee op geintegreerd staal.

Van harte met je veraardag en je nieuwe aanwinst!

En trouwens, groot gelijk met het formaat/quartz. Die XL is echt te groot, zo is 'ie gewoon niet bedoeld.

1 like

Hele mooie nieuwe aanwinst, gefeliciteerd. Op staal is die ook echt heel nice. Net of die daardoor wat sportiever is, meer voor dagelijks gebruik. Veel draagplezier ervan gewenst :clap:

1 like

Heel mooi, proficiat. :star_struck:

1 like

Wat vet zeg! Formaatje is perfect!

1 like

Echt een mooi horloge! Zelf ben ik ook aan het kijken naar een tank(achtig) horloge, maar de prijs houdt me vooralsnog tegen. Prachtig!

2 likes

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd en hij ziet er mooi uit op staal! :+1:t3:

1 like

Gefeliciteerd!
Prachtig horloge :smiley:

1 like

Heel mooi! Die stalen band staat 'm bijzonder goed :ok_hand:

1 like

Mooie en moderne uitstraling! Gefeliciteerd met je verjaardag en de aanwinst

1 like

Je mag zelf bepalen of je het mooi vindt!

Ik ga even de stalen band van mijn hoornvlies afboenen met een fles Mr. Muscle ovenreiniger. :sunglasses:

Veel plezier ermee!

8 likes

Wauw, wat een plaatje! Gefeliciteerd, zowel met de +1 in leeftijd als de +1 in de horlogedoos :smile:

1 like

Nice! Veel plezier ermee.

1 like

Mooi man :+1:t4:
Ik ben niet zo van dit model, maar op staal een stuk beter :ok_hand:t4: Het wordt meer een geheel nu.

1 like

Hele coole aanwinst. En met die stalen band super veelzijdig. Normaal is me dit net wat te klassiek maar met die stalen band ineens heel cool :sunglasses: wel een super veelzijdig horloge dus. Met die foto’s van Han is het een heel ander horloge :ok_hand:

Geniet er van

2 likes

Wat een positieve reacties. Leuk ook om te lezen dat de meeste mensen dit horloge op staal wel kunnen waarderen!

Ja toch! dank je!

Dank jullie wel!

2! :money_mouth_face: toe maar weer

Dank aan jullie allen!!

Shiiiitttt… dan ben ik al op 2/3 in plaats van op de helft. :sweat_smile:

Bedankt allemaal!!!

Lekker contrast he… Bedankt!

Super bedankt allen!! :raised_hands:

Prachtig, vooral deze 2 :point_up_2: staan het horloge er goed!.. Zijn dan Ko-bandjes?

Dank je!

Dank u allen!! :clap:

Ja mooi he… bedankt!

4 likes

Ook mijn truc om zoveel mogenlijk op een stalen band te halen zodat je makkelijker wat bij kan halen. Heel vet op staal, nog niet eerder gezien zo. Geniet ervan :ok_hand:t2:

1 like

Die groene wel! Blauw is Molequin Riviere.

1 like

Gefeliciteerd, staat je goed!

1 like

Leuke NA. Van harte!

1 like