NA Cartier(tje)

Na de zoveelste keer dat mijn lieve vrouw, die naar eigen zeggen niks met horloges heeft, een van de mijne leende, omdat het bij haar outfit past en ik met pijn en moeite (ook al vind ik dat een horloge gedragen mag worden, toch fijn om waar mogelijk een klein beetje moeite te doen om hem netjes te houden) moest aanschouwen hoe haar armbanden tegen de zijkant tikte en tijdens diner het glas op tafel kletste, omdat ze hem lekker los om de pols draagt en de kast onderkant pols hangt, besloot ik om haar een eigen “beater” kado te doen.

Altijd leuk om te “hunten”, ook al is het niet voor jezelf.

Dit mooi exemplaar, Cartier Tank Vermeil 2415, gister opgehaald, zeer goede staat, alles origineel, net service gehad, papieren, alleen geen doos. Oh well.

Net nieuw bandje besteld, kleur mocht ze zelf uitkiezen.

Ze is er (vooralsnog) blij mee, hopelijk laat ze de mijne nu wat vaker liggen. Happy wife…

70 likes

En nu met prachtig horloge! :ok_hand:

1 like

Mooi geschenk! Enjoy your happy life :grimacing:

1 like

Een fraai horloge ! :ok_hand:

1 like

Tres chic :ok_hand: en vraag eens of je deze ook een keertje mag lenen :wink:

1 like

For as long as that may be…

Was stiekem wel mijn bedoeling, heb zelf een Tank Large formaat, dus kleinere horloges storen mij niet, integendeel, hoort bij dit model, echter is deze wel heel petit. Ga het wel keertje een kans geven.

1 like

Mooi cadeau hoor !!!

1 like

Schitterende aanwinst, nu echt een voor haarzelf.

1 like

Klassiek. Stijlvol. Mooi. Daarmee een groots cadeau. Gefeliciteerd aan koper en ontvanger!

1 like

Goed geregeld zo, happy wife happy life. Opent voor jou ook weer deuren misschien :wink:

1 like

Gaaf cadeau, prachtig horloge :ok_hand:

1 like

Tijdloze klepper

1 like

Mijn beste,

Proficiat voor je vrouw met deze fraaie Cartier!!
Ik wens haar er dan ook een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dus dat! Als ze zo wat meer begrip krijgt voor onze passie…

Daddy needs a brand new watch himself, althans staat op de planning in 2024.

1 like

His, his & now also hers…

8 likes

Mooi, proficiat

1 like

Gaaf! Het ziet er uit als een mooi exemplaar. Leuk dat je nu de hobby kan delen met jouw vrouw.

1 like

Leuk exemplaar. Hoop voor dat ze de jouwe laat liggen.

2 likes

Zeer elegant!

1 like