NA Casio AE-1000W-3AVEF

Omdat ik tijdens het tennissen graag de tijd weet, zeker als we een lange competitiedag hebben, ben ik opzoek gegaan naar een goedkoop en licht horloge. Uiteraard kom je dan al snel bij Casio uit.

Eerst gekeken naar G-Shock, maar dat was mij allemaal te groot. Dus gewoon lekker verder gespeurd en uiteindelijk uitgekomen op de AE-1000W-3AVEF. Dat is de groene versie.

Wat een lol voor 3 tientjes! Allerlei settings waarbij de vele verschillende tijdzones, aangegeven op een wereldkaartje, de belangrijkste functie is.

Dit is natuurlijk geen NA-topic met het gebruikelijke geweld dat we kennen van het forum, maar ik ben er blij mee :smiley:

11 likes

Snap helemaal dat je happy bent, zoveel lol voor zo weinig geld!

Casio heeft kwalitatief goede horloges voor relatief weinig geld. Zeer geschikt voor alledaags gebruik :slight_smile:
Ik snap dat je er blij mee bent.

Mijn beste,

Goed gedaan hoor!!
Lekker genieten dan ook met deze sportieve opslag!!:tennis::tennis::tennis:

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!! :first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Ik heb de zwarte kijkshopvariant. Prima ding, ook voor verschillende tijdzones. Over bang for buck gesproken!

Ik zat ook al een tijdje te zoeken naar een soortgelijk horloge, dus ook maar besteld!

Thanks voor het delen :slight_smile:

1 like