NA Casio AE1200 'Royale'

Goedenavond HF :wave:t2:

In 2024 zijn er bij mij aardig wat horloges gekomen en gegaan net zoals bij zovelen op dit forum. Ik begon dit jaar met een dubbele NA, een horloge én baby Don, vet gaaf :smile: in de loop van het jaar zijn er veel horloges weggegaan maar gelukkig is baby Don gebleven. Uit mijn hoofd zijn er tussen begin dit jaar en nu zo’n 9 horloges bijgekomen, precies weet ik niet meer. Vrij simpele horloges (hebbedingetjes) waar ik niet lang over hoefde na te denken om te kopen maar er was er 1 waar ik over bleef twijfelen, vet raar. Kost maar € 49,- dus dat hield me niet tegen. Wat dan wel ? De looks ? Nee, want hij ziet er prima uit. En nu na aanschaf weet ik eigenlijk nog niet waarom ik deze niet eerder heb laten komen.
Maar goed, hij is er :raised_hands:t2: De Casio AE-1200WHD, de Casio Royale dikke vette World Time Illuminator. Nooit eerder een horloge gehad met de wereldkaart op het display trouwens, wie wel :thinking: Ik ben er blij mee, net als met bijna al mijn in 2024 aangeschafte horloges :slightly_smiling_face: eens zien wat 2025 brengt maar 1 ding is zeker, het word geen baby meer :smile:

Goeie jaarwisseling allemaal en pas op met vuurwerk !!

65 likes

Voelt toch lekker hé, de trekker overhalen? Zeker als achteraf blijkt dat je het eerder had moeten doen.

Veel draaggenot!

2 likes

Ik ook niet. Jeetje, misschien moet ik ook de knoop maar eens doorhakken want telkens als ik deze voorbij zie komen verbaas ik me over ‘de relatie’ geld vs. wat je ervoor krijgt. Véél bang voor je buck! Tof ding … :star_struck:

Veel draagplezier!

2 likes

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Heel cool!
Geniet ervan!

1 like

Mooie aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Heb ik ook (direct) aangeschaft toen ik het tegenkwam.
Was vooral een nostalgische overweging.
Doet mij heel erg denken aan horloges uit mijn jeugd heel veel jaren geleden;-)

1 like

gefeliciteerd met deze toffe aanwinst :+1:

1 like

Ik heb deze ook. Krijgt regelmatig draagtijd. Gefeliciteerd en veel draagplezier.

1 like

Proficiat met je NA!

Meer heb je eigenlijk niet nodig :+1:

1 like

Goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Gefeliciteerd met je stoere NA

1 like

Veel plezier met je aankoop :+1:

1 like

Geniet ervan!

1 like

Gewoon een heel toffe Casio! Veel horloge (functies, 10 jaar batterij, 100m WR) met een cool uiterlijk voor weinig geld.

1 like

Dit is een geweldig horloge. Mijn zoon heeft ‘m van me ingepikt in z’n basisschooltijd (met permissie hoor), en ook hem stond ‘ie goed. Dus hij is heel veelzijdig qua op welke polsbreedtes dit past.
De AE1200 is uiteindelijk een keer kwijtgeraakt op het voetbalveld.

1 like

Haha, zeker ! Veel eerder moeten doen :smile:

Doen :wink:

Snap ik ook wel, beetje retro nostalgisch horloge.

Eigenlijk niet he !

Echt wel :raised_hands:t2:

Dat is het zeker :ok_hand:t2:

Dank allen !

3 likes

Zo langzamerhand begint dit een iconisch horloge te worden. :grin:

als het dat al niet is

Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Geniet van deze leuke Casio! :hugs::pray: