NA: Casio BDC-32D-1AES 'calculator'

Mijn nieuwe Casio! Eerst maar de foto’s:

Plastic fantastic! Maar dat wist ik van tevoren.
De stalen band was een absolute b*tch om in te korten. En hij rammelt …
Ik denk niet dat ze het bandje goedkoper kunnen maken, en zo voelt het ook als je hem draagt.

Dus heb ik een 22mm nato geprobeerd, maar de ruimte tussen de pushpins en de kast is te krap om er een nato tussen te krijgen.
De leren lusjes van mijn Hirsch Rebel (20mm) passen wel. Alleen is een groene nato met bruin lederen lusjes een bijzonder lelijke combo.
Dan maar in zijn geheel op de 20mm Hirsch rebel. Ik weet het, een 20mm bandje op een 22mm aanzet is not done, vies, onheilig … en op dit bandje komt het horloge nog eens 3 mm omhoog. Maar dit draagt tenminste wel comfortabel en is niet de aller lelijkste combo. Dus totdat ik een beter 22mm bandje heb gevonden wordt dit 'm.

6 likes

Gaaf ding!

1 like

Trouwens, slechts 36 mm breed (38 inc toetsen), maar de lug-to-lug is maarliefst 50 mm.

Tof hoor, een keer wat anders! Wel een joekeloerus inderdaad!

Mijn beste,

Aparte verschijning hoor!!
Ik wens je er een getalenteerde tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Leuk ,alleen zou ik er zelf niet mee gaan lopen ,vindt m wel heel erg groot

Mijn pols is sowieso aan de kleine kant. En op deze band komt het horloge nog eens omhoog (gaat er onder door). Ik ga er nog een ander bandje voor regelen waardoor hij wat minder uit zal steken.

1 like

Zo veel pret voor weinig…
Jeugdsentiment.
Ik heb er ook één.

2 likes

Ik heb er in mijn tienerjaren ook een gehad. Nagenoeg hetzelfde model als die van jou. Uiteraard is daar niets van over gebleven. Rubberen toetsjes afgesleten, bandje gescheurd, etc.
Dus deze nieuwe is ook een beetje jeugdsentiment voor mij.

Mooie, geniet er van, mooi uitzicht ook trouwens, :wink:

Leuk ding! :+1:

Dat brengt een hoop oude herinneringen terug. Als jochie had ik ook een (zwart plastic) calculator.

1 like