Goedemiddag allen!
Hierbij een nieuw NA topic over mijn nieuwe Casio Casiotron TRN-50SS-2A. Dit horloge is een eerbetoon aan het eerste digitale Casio horloge dat ze 50 jaar geleden uitbrachten.
Dit horloge is de tweede versie van de casiotron heruitgave. Al snel na het verschijnen waren deze horloges uitverkocht waardoor ik mis greep. Lange tijd gedacht dat ik deze niet meer zou kunnen kopen tot ik vorige week in de Mall of the Netherlands liep en even nietsvermoedend een horloge winkel (Timestore) binnen liep om even wat rond te kijken (dit zal jullie vast bekend voor komen ). Ik keek even in het G-Shock hoekje of ze wat leuks hadden liggen en… tadaa!
!
Daar lag ineens de Casiotron die allang uitverkocht zou moeten zijn. Vrouwlief wist niet hoe of wat er gebeurde maar al snel had ik hem om de pols om eens goed te bekijken. … Naar mijn idee stond het erg mooi en ik was helemaal blij en verheugd! Maar dan de prijs
… Die was helaas aan de (te) hoge
kant en mijn horloge potje moest nog wat meer groeien om deze aan te kunnen schaffen dus lieten we dit (unieke) horloge liggen. Ik maakte nog een hoopvolle
opmerking naar mijn vrouw dat ik bijna jarig zou zijn
maar al snel gaf ze aan dat dit wel erg duur was
… Die avond nog wat reviews gekeken over dit horloge en ik vond het nog steeds te gek
, maar ja…
Een aantal dagen later was het zover en was ik weer een jaar ouder geworden, de tijd vliegt! In de ochtend heb ik mooie cadeau’s van de kinderen mogen ontvangen (een schitterende tekening, een mooi boek en veel lekkernijen!), mijn vrouw was al werken dus dat kwam in de avond wel had ze gezegd.
Aan het einde van de middag kwam mijn lieftallige vrouw met een doosje aanlopen en feliciteerde mij. Bij het openen zag ik al een bekend doosje met “50th anniversary” er op.
Snel (en voorzichtig) het doosje openen en daar was hij; de Casiotron die ik had gezien bij de juwelier! Ik ben er helemaal blij mee en dank mijn lieve vrouw voor deze super verassing!
Hierbij een aantal foto’s van dit hele gave horloge:
Bedankt voor het lezen van dit lange verhaal!