NA: Casio CRW-001-1ER – de Casio 50 Jaar Ring! 🎉

Vandaag een bijzondere aanwinst toegevoegd aan de collectie: jawel, de Casio CRW-001-1ER, ookwel de Casio 50 jaar ring!

Ookal is hij deze week uitgerold en is hij alweer een paar keer als NA voorbij gekomen, wilde ook ik hem even delen! :grin:
Het is zeker een opvallend ontwerp dat direct opvalt :sunglasses:

Of ik ‘m ook echt ga dragen? Geen idee nog… maar als verzamelstuk is dit natuurlijk wel een ontzettend leuk voor erbij. :smile:

Hij staat in ieder geval te shinen in de vitrine. Heb hem met een brede grijns uitgepakt!

Ik vindt hem erg tof, en ook om de vinger staat het helemaal niet slecht. De foto’s hiervan vond ik dan net weer iets te ongemakkelijk om te delen :sweat_smile: handfoto’s gaan toch weer wat verder dan een polsfoto haha!

Ik ben benieuwd of anderen de ring alleen hebben staan, of ook echt dragen. :sweat_smile: Ben benieuwd hoe jullie hem ervaren!

28 likes

Kon me ook niet bedwingen

6 likes

Grappig, leuke aanwinst

1 like

Het is zoals Martin zegt. Ik voel de aantrekking, ik zou hem willen voor in de kast, ik ben heel blij dat het ding bestaat. Maar dan zie ik het rond een vinger, en heb ik het gevoel dat ik naar naaktfoto’s aan het kijken ben :smiley:
Veel plezier met de leuke aankoop!

3 likes

t is geen cockring he😉

6 likes

Zo voelt het wel :grin:
Ik spreek graag hyperbolisch natuurlijk, maar het voelt gek om te zien.

2 likes

Haha🤣 schitterend

2 likes

Mijn beste,

Leuk hoor!!
Geniet er van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Bijzonder. Gefeliciteerd met je NA

1 like

Leuke aanwinst, enjoy!

1 like

toch wel apart,
geniet ervan

1 like

Ik heb er inmiddels ook 1, maar mijn ringvinger is te dik :joy:

2 likes

Als je iemand dit ziet dragen op je werk dan barst je toch in lachen uit? :smiley:

Leuk hebbedingetje wel.

1 like

Gewoon dragen :sweat_smile:

3 likes

Het is zeker grappig en bijzonder! :smile: Knap dat Casio zoiets uitbrengt.

Ik denk vooral dat. En dat mag ook! :nerd_face:

1 like

Super, wil hem ook!!

1 like

Ook maar besteld :face_with_peeking_eye:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Haha ja leuk ding wel, voornamelijk voor de heb denk ik :rofl:

2 likes

Was bij mij ook maar net aan🤣