NA Casio Duro

In mijn zoektocht naar een duiker ben ik al veel modellen tegengekomen waaronder de Duro. Bijna niet te krijgen behalve via (voor mij) schimmige websites. Intussen een Mako gekocht en al aan het kijken voor een SKX maar de Duro bleef op mijn lijstje staan.

Gelukkig bood @Freekie er eentje aan. Verkoop ging supersnel en werd erg goed verpakt snel verstuurd, dank nog daarvoor!

Hoewel het een basishorloge is, vind ik het er erg goed uitzien. Ziet er ook veel duurder uit dan wat hij kost. Ik hou niet van veel tierelantijnen en de Duro is vrij rustig (voor een duiker). Hij is wel wat groter dan mijn Mako waar ik even aan moet wennen, maar na een dag dragen voel ik het al niet meer. Vind de prijs/kwaliteitsverhouding zeer goed!

Blij met de nieuwe aanwinst!

25 likes

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst

1 like

Mijn beste,

Ziet er degelijk en mooi uit!!
Ruimhartig formaat ook!!
Veel draag-plezier dan ook met deze robuuste duiker.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Prima instappertje

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Geniet er van in goede gezondheid!

1 like

Keurig horloge, veel draagplezier gewenst!:+1:

1 like

Veel plezier ermee toegewenst.

1 like

Leuk, ik zat er ook naar te kijken…:grin: uiteindelijk niet gedaan omdat ie teveel lijkt op mijn SNZF17. Gave instapdiver, veel plezier er van!

1 like

Leuk. Volgt het KISS principe, en daar hou ik wel van :slight_smile:

1 like

Vond hem zelf te groot, maar verder zeker wel een mooi horloge. Fijn dat hij in goede handen is. Nu maar weer een eigen zoektocht beginnen.

1 like

Ik ook, maar het kan ook te simpel worden :). Het luistert best nauw!

Hij is zeker in goede handen, erg blij mee!

1 like

Gaaf horloge! :ok_hand:
Svp nog een foto met de bezel uitgelijnd. Dank u. Sorry, OCD talking :joy::relieved:

4 likes

Mij valt het niet eens op maar vooruit :slight_smile:

2 likes

Ik vind hem ook erg mooi, maar is helaas wel te groot voor mij. Heb hem al een paar keer bijna gekocht maar tĂłch maar net weer niet gedaan. Die zwaardvis vind ik ook wel erg leuk op de wijzerplaat

1 like

Op de foto lijkt tie groter dan in het echt. Ligt denk ik aan mijn fotografie skills. Vind t echt een aanrader, zeker voor die prijs!

1 like

Ik wist niet dat Casio deze maakte … iig veel plezier ermee! :+1:

1 like

Mooi hoor :+1:
Gefeliciteerd met deze bang-for-buck klassieker!

1 like

Heb deze ook, ideaal als vakantiehorloge ook! Al regelmatig mee in het zwembad en de zee geweest :slight_smile:

3 likes

Top horloge… En ik heb een paar maanden geleden nog de perfecte website gedeeld voor de aanschaf van dit pareltje. En dat is geen schimmige website… Voor 45 euro nieuw in doos en bezorgd. Heb er al twee keer 1 besteld en netjes geleverd gehad. Dus hopelijk heb je niet teveel betaald. En welke website… zoek en gij zult vinden…

1 like