NA Casio Edifice

Hartstikke leuk ding voor weinig (gratis) ! De Casio Edifice EFV-590D. Ik had na 300x tanken mét dubbele punten aardig wat opgespaard en deze kwam voorbij op bol.com :ok_hand:t2: Ik was aan het sparen voor een Swiss Militairey Hanowa goudkleurtje maar die moet nog ff wachten. Kijk dat rosékleurtje, het minimale blauwe accent en de onderste subdial. Ik vind mooi :+1:t2::sunglasses: Bedankt voor de tijd, foto’s :arrow_down:

Mooie dag verder allemaal !!

43 likes

Gefeliciteerd heel mooi veel plezier ermee. :+1:

1 like

Zoals gebruikelijk bij Casio, veel voor weinig.
44mm?
Veel draagplezier gewenst!

1 like

Hele leuke aanwinst :ok_hand:t2: gefeliciteerd en veel draagplezier

1 like

Dank ! 44 mm idd, mooi formaat :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd, leuke aanwinst.

1 like

Een edifice kun je nooit een buil aanvallen. Heel veel horloge voor weinig.

Gefeliciteerd!

1 like

Daarom, zitten leuke horloges bij in de Edifice afdeling. Bedankt !

1 like

:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Leuke Edifice. Geniet ervan :+1:

1 like

Mooi hoor! Veel draagplezier

1 like

Leuk verhaal! Veel plezier met deze fraaie Casio

1 like

Mooi ding. Als je wel moet betalen, istie ook niet duur, zag ik.

1 like

Leuke NA! Casio, altijd leuk, goede kwaliteit en een scherpe prijs. Veel plezier ermee!

1 like

Mooie Edifice👍. Eigenlijk heb je niet meer dan een goede Casio nodig om de pols.

2 likes

Idd ! Ik kijk veel naar andere merken hier op het forum en er komt echt prachtig mooi spul voorbij, betaalbaar en ,de aankomende jaren :crazy_face:, onbetaalbaar. Maar op de 1 of andere manier kom ik meestal uit bij het eenvoudige en mooie van Casio. Vorig jaar nog een mooie Citizen gekocht maar die draag ik niet zo vaak als de 6 Casio’s :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Gefeliciteerd met deze kanjer :+1:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd Hans met je NA en de 2-0 overwinning van gisteren :muscle:t3:

1 like

Gefeliciteerd met de mooie Casio. Veel plezier ermee.

1 like

Veel voor weinig. Ook als je er wel voor moet betalen :crazy_face: Geniet van jouw NA!

1 like