NA Casio F91W

Niks speciaals, vroeger 4 per jaar versleten op het werk maar deze zal in de collectie doos blijven.

6 likes

Leuk, een echte klassieker! Dit was het eerste horloge dat ik een half jaar geleden kocht, nu bijna 40 verder… :+1:

2 likes

Versleten op het werk? Zaten de schapen er op te knabbelen ?

Goed idee om deze te bewaren.

1 like

Mijn beste,

Blijft een leuke verschijning!!
Veel draag-plezier.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Werk in de bouwsector, schapen zijn er niet zo zot van :wink:

Mooie zwart/blauwe Bond NATO erop met zwart PVD sluitingen :sunglasses:

1 like

Misschien wel de vijandigste werkplek voor een horloge idd. Heb in de herfst een nieuwe dakkbedekking gekregen en de Fossil van de dakdekker zag er uit alsof hij door een paar molenstenen was gehaald.

1 like

Tot mijn 30 ben ik mijnwerker geweest en droeg ik tijdens het werk geen horloge, dan mijn eerste weken in de bouwsector mijn Citizen gedragen met dit gevolg:

Dan een lading casio’s er doorgedraaid tot ik het beu was en voor de laatste drie jaar een Certina DS aangeschaft, dat was een robuust ding en is er zonder noemenswaardige beschadigingen afgekomen

2 likes

Toen werd je ploegbaas zeker :grin:

1 like

In sommige “beroepen” kreeg je zo’n horloge van de baas.
Hij had er zelf ook een.

Je kon er van alles mee doen. Zelfs dingen op afstand aansturen, zoals …bommen

2 likes

Geen verzameling is wat mij betreft compleet zonder een F91W. Praktisch het goedkoopste horloge waar ook ter wereld en alleen daarom al verzamelwaardig. Daarnaast ook gewoon een dinosaurus uit een ander tijdperk; lekker retro.

2 likes

Is het normaal dat een Casio f91w het na enkele maanden al begeeft vanwege water?

Ik heb gelukkig het bonnetje nog, maar ben vooral benieuwd. Daarnaast lach ik me voor die €12 sowieso al kapot :sweat_smile: