NA: Casio G-Shock DW5700SF

Sinds vandaag ben ik de trotse bezitter van deze bijzondere G-Shock. Het betreft een exemplaar van G-Shock in samenwerking met Sneaker Freaker magazine. Het horloge kenmerkt zich door het bijzondere, en zeldzame ‘vampire’ display in bloedrood. Voor de rest is de kwaliteit en afwerking zoals gewend van Casio.

15 likes

Leuk !! Veel plezier ervan ! :slight_smile:

1 like

Bevalt de Frogman nog een beetje?

1 like

Yes, zeer zeker :blush:

Wel even hier wat gepost …
https://forums.watchuseek.com/f17/please-help-little-worried-about-my-frogman-4825179.html#post47408929
… want er valt me wel wat op. Nog even aan kijken wat ik er mee doe. Hij zit namelijk nog in de garantie.

Maar het is nog wel steeds mijn favo G op dit moment. Zit zelfs weer te denken de Mudmaster eruit te doen :thinking:

:slight_smile:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met je nieuwste verworvenheid!!
Ziet er appetijtelijk en vernuftig uit!!
Veel draag-plezier dan ook met deze robuuste tijdgenoot. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dat heeft die van mij ook wel een beetje. Volgens mij kan het geen kwaad. Ik ga mijn GMW B5000 de deur uitdoen. Dat robuuste van de Frogman smaakt naar meer…

1 like

Oh, ok. Kun je daar eens een foto van maken ? mag je wel sturen in een PB :slight_smile:

Haha, cool ! :ok_hand:
Ja ik wil het niet te vaak zeggen, want het klinkt misschien zuur van mij, maar ik vind die hele GMW B5000 serie niet mooi. Wel grappig dat heel veel niet G Shock fans hem wel mooi vinden.

1 like

Hee zie nu je topic pas :grin:
Heel gaaf deze Gshock! Het rode schermpje is echt bloedmooi :smiley:

1 like

Leuk ding man, veel draagplezier! :smile: :+1:

1 like

Gave dracula G-Shock :ok_hand: …Veel plezier ermee :+1::grinning:

1 like

Hij is leuk :ok_hand: Veel plezier ermee!

1 like

Lijkt het zo of zit het glas / de bedrukking ervan een fractie verdraaid van de frog?

1 like

Ja het glas met bedrukking een fractie rechtsom, denk ik. En daar onder het solar paneel een fractie linksom :confused:

Edit: Of toch alleen het solar paneel een fractie. Als die linksom een fractie kan worden bijgedraaid, zit alles weer goed, denk ik.