NA Casio G-Shock Frogman Gwf D1000b-1LTD

Na dagen aftellen, en zoeken op internet, is het me eindelijk gelukt; ik heb de zeer gelimiteerde editie van de Casio Frogman.

Het is een gelimiteerde oplage van 350 stuks wereldwijd, ik heb nummer 164.

Het horloge kan ik kort over zijn; het is totaal niet te vergelijken met ‘normale’ G-Shocks. Het horloge is afgewerkt met saffierglas, en een Carbon Fiber band. De gehele afwerking doet voor mij niet onder voor mijn (ex) Omega SMPC. De koffer is mooi afgewerkt, en er zit ook nog een mooi duikersmes bij van Seac.

Hier een paar foto’s:image

17 likes

Nice !
Ik wil de gewone versie nog een keerproberen.

Tja, wat zijn ‘normale’ G Shocks ? Ik denk dat mijn GPR-B1000 best te vergelijken is. Maar goed.

Veel plezier ervan !

1 like

Ja klopt, ze horen beide bij de Masters of G series. Ik bedoel meer de G-Shocks van €130-€500. De kwaliteit van de Masters zijn gewoon echt heel hoog

1 like

Heel vet ja!

1 like

Ah, op zo’n manier
Ja klopt. Dit zijn wel de echte Masters :blush:

Trouwens wel onwijs gaaf dat je een van maar 350 hebt !!
Ken wel een paar G Shock enthousiastelingen die dat ook wel willen :slight_smile:

1 like

Ik vind het wel vreemd dat deze editie een adviesprijs van €699 had, terwijl de niet-gelimiteerde GWF D1000B een adviesprijs heeft van €1099. Ik weet niet of ik hem heel lang in bezit ga hebben. Ik vind de Frogman wel erg groot en grof, waar ik de laatste 3 jaar alleen maar 40-42mm heb gedragen.

1 like

Dat is inderdaad vreemd ja.

Nou wanneer je er weer vanaf wil, let me know :grin:

1 like

Mijn beste,

Leuk!!
Veel draag-plezier met deze gelimiteerde no.164!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Vette nieuwe aanwinst! Groeten van zijn non-gelimiteerde broer…

2 likes

Samen met de gouden GMW B5000 in de koffer​:sunglasses::sunglasses::sunglasses:

2 likes

De Frogman staat hoog op mijn lijstje. Enjoy!

2 likes