NA: Casio G-Shock GA-2100

Ik doe sinds een uurtje ook mee :+1:

8 likes

Mooi hoor.

Had die grijze besteld (maar is niet meer leverbaar schijnt). Heb deze van Marktplaats gevist: (GA-2100-TH-1AER), zeker niet meer leverbaar. Met positief display:

4 likes

Mijn God, nu gaan personen ook nog m’n opmerking vlaggen waarin ik vermeld dat ik het jammer vind dat een niet kwaad bedoelde opmerking van een ander word gevlagd.

Soort inception in vlag wereld.

Het zijn wel een stelletje stiekemerds hier.

Wil de stiekeme vlagger z’n stem laten horen en vertellen waarom hij de opmerkingen vlagt?

Dank.

3 likes

Leuk ding Ralph, veel draagplezier en fijne vakantie! :beers:

1 like

Stiekemerds willen geen stiekemerds genoemd worden. :joy:
Belhamels zijn het. Misschien mag dit wel. :slightly_smiling_face:

Plaatje shameless gepakt van @Rolopalooza maar dit is ook wel een toffe combo hoor :ok_hand:

5 likes

4 likes

Ik vind het toffe horloges, alleen vind G-Shocks voor geen meter zitten… heb zelf een M5610, ook die vind ik niet lekker zitten… zonde maar helaas.

1 like

Serieus? Ik vergeet zelf altijd dat ik dat ding, ik heb ook een M5610, om heb … zijn me eigenlijk een tikje te comfortabel. :wink:

Komt denk ik ook of vooral door het gewicht. Als je stalen duikers gewend bent is zo’n lichtgewicht half plastic ding een wereld van verschil qua ‘draagcomfort’.

2 likes

Ik vind ze ook erg comfortabel en licht dragen.

2 likes

Je bent een foto van de gesp vergeten.

1 like

Die is ook doorzichtig

1 like

Gefeliciteerd met de NA !

1 like

Mooie foto’s maak je Ralph!

1 like

Proficiat, veel draagplezier toegewenst!

1 like

Ik vind het er voornamelijk debiel uitzien als je twee horloges tegelijk draagt.

Op één arm dan he, Maradona blijft een eindbaas.

Voor de foto is het wel gaaf maar @Rolopalooza is dan weer een foto-eindbaas.

:woozy_face:

2 likes

Haha ja ik bedoelde eigenlijk meer dat ik beide kleuren wel tof vond, niet zozeer her allebei tegelijk dragen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Roald maakt zeker mooie foto’s!

2 likes

nou ja!!! :joy:

1 like