Ik doe sinds een uurtje ook mee
Mooi hoor.
Had die grijze besteld (maar is niet meer leverbaar schijnt). Heb deze van Marktplaats gevist: (GA-2100-TH-1AER), zeker niet meer leverbaar. Met positief display:
Mijn God, nu gaan personen ook nog m’n opmerking vlaggen waarin ik vermeld dat ik het jammer vind dat een niet kwaad bedoelde opmerking van een ander word gevlagd.
Soort inception in vlag wereld.
Het zijn wel een stelletje stiekemerds hier.
Wil de stiekeme vlagger z’n stem laten horen en vertellen waarom hij de opmerkingen vlagt?
Dank.
Leuk ding Ralph, veel draagplezier en fijne vakantie!
Stiekemerds willen geen stiekemerds genoemd worden.
Belhamels zijn het. Misschien mag dit wel.
Ik vind het toffe horloges, alleen vind G-Shocks voor geen meter zitten… heb zelf een M5610, ook die vind ik niet lekker zitten… zonde maar helaas.
Serieus? Ik vergeet zelf altijd dat ik dat ding, ik heb ook een M5610, om heb … zijn me eigenlijk een tikje te comfortabel.
Komt denk ik ook of vooral door het gewicht. Als je stalen duikers gewend bent is zo’n lichtgewicht half plastic ding een wereld van verschil qua ‘draagcomfort’.
Ik vind ze ook erg comfortabel en licht dragen.
Je bent een foto van de gesp vergeten.
Die is ook doorzichtig
Gefeliciteerd met de NA !
Mooie foto’s maak je Ralph!
Proficiat, veel draagplezier toegewenst!
Ik vind het er voornamelijk debiel uitzien als je twee horloges tegelijk draagt.
Op één arm dan he, Maradona blijft een eindbaas.
Voor de foto is het wel gaaf maar @Rolopalooza is dan weer een foto-eindbaas.
Haha ja ik bedoelde eigenlijk meer dat ik beide kleuren wel tof vond, niet zozeer her allebei tegelijk dragen
Roald maakt zeker mooie foto’s!
nou ja!!!