Vandaag een ontzettend leuk horloge opgehaald. De Casio G-Shock GA-2100 Full Black. Een Casio G-Shock past mijns inziens in elke collectie. Ideaal horloge voor alle omstandigheden. 200 meter water resistant, world time, alarm, stopwatch en timer functie. Kortom voor die nog geen 100 piek een absolute topper. Ik ben voor de full black gegaan omdat deze er erg clean en stealthy uit ziet. Ik heb de aankoop bewust even een paar maanden uitgesteld om bij mij zelf te polsen of ik het echt een tof horloge vind of dat het een tijdelijke bevlieging is. Toen ik deze week de knoop definitief had doorgehakt kon ik niet wachten om hem vandaag op te gaan halen. Een goed en leuk horloge hoeft niet altijd de wereld te kosten. Daar is deze Casio G-Shock GA2100 ook wel bekend als de CasiOak een goed voorbeeld van. Genoeg gepraat tijd voor de foto’s.
Mooie NA!
Heb hem toevallig zelf ook sinds een week of anderhalf!
Zeker voor het geld een leuk horloge voor dagelijks gebruik; merk dat ik met het thuiswerken de automaten toch wat minder draag…
Bij bol.com is de full black behoorlijk scherp geprijsd momenteel.
Ik kan je garanderen dat dit stukje plastic echt elke cent waard is
Misschien heb ik wat gemist, maar waarom wordt er zo kinderachtig gereageerd op iemand die een “niet duur” horloge koopt? Als iedereen zo gaat reageren op iedereen die niet een duur horloge koopt, dan is de lol op dit forum ook snel ver te zoeken….