NA: Casio G-Shock GA-2100

Hallo allemaal,

Vandaag een ontzettend leuk horloge opgehaald. De Casio G-Shock GA-2100 Full Black. Een Casio G-Shock past mijns inziens in elke collectie. Ideaal horloge voor alle omstandigheden. 200 meter water resistant, world time, alarm, stopwatch en timer functie. Kortom voor die nog geen 100 piek een absolute topper. Ik ben voor de full black gegaan omdat deze er erg clean en stealthy uit ziet. Ik heb de aankoop bewust even een paar maanden uitgesteld om bij mij zelf te polsen of ik het echt een tof horloge vind of dat het een tijdelijke bevlieging is. Toen ik deze week de knoop definitief had doorgehakt kon ik niet wachten om hem vandaag op te gaan halen. Een goed en leuk horloge hoeft niet altijd de wereld te kosten. Daar is deze Casio G-Shock GA2100 ook wel bekend als de CasiOak een goed voorbeeld van. Genoeg gepraat tijd voor de foto’s.

MvG Ralph

50 likes

Bedankt voor het delen van de 40 dezelfde foto’s. Please stop now.

Verder cool ding!

Kheb em zelf ook (even goed kijken, de mijne is doorzichtig)

40 likes

De full black is wel het vetst inderdaad, ( de grijze een goede 2e)

Gefeliciteerd met je NA!

9 likes

14 likes

Leuk ding, maar waarom inderdaad 100 dezelfde foto’s… wellicht tijd dat HF een potje gaat maken voor een creativiteitscursus bij tante truus voor jou.

Anyway veel draag plezier!

Welkom bij team G-Shock, afdeling full black.

Jammer dat je de instapper gekocht hebt.

9 likes

Mooie NA!
Heb hem toevallig zelf ook sinds een week of anderhalf!
Zeker voor het geld een leuk horloge voor dagelijks gebruik; merk dat ik met het thuiswerken de automaten toch wat minder draag…

Bij bol.com is de full black behoorlijk scherp geprijsd momenteel.

4 likes

Leuk horloge! (deze variant is m.i. ook de mooiste, maar hoe is de afleesbaarheid?)

1 like

Afgunst, je weet zelluf.

3 likes

Leuk horloge Ralph! Ik heb zelf ook

En heb er echt super veel plezier van! Echt een goede keuze en absoluut geen ‘shitter’

8 likes

Ik zit er vol mee.

1 like

nog steeds te duur voor een stuk plastic

1 like

Kunnen prima naast elkaar hoor.

Ik kan je garanderen dat dit stukje plastic echt elke cent waard is :ok_hand:t4:

Misschien heb ik wat gemist, maar waarom wordt er zo kinderachtig gereageerd op iemand die een “niet duur” horloge koopt? Als iedereen zo gaat reageren op iedereen die niet een duur horloge koopt, dan is de lol op dit forum ook snel ver te zoeken….

28 likes

Met een G-Sjok zit je goed. Omdat je van zwart houdt is deze ook wel een aanrader. Een G moet natuurlijk square en niet oak zijn. :wink:

Je zou kunnen zeggen het verschil tussen shitter en the real Japanse shit :grin::ok_hand:

4 likes

Leuke NA Ralph. Ik heb de groene.
Veel plezier ermee!

12 likes

Gefeliciteerd met de NA en fijne vakantie alvast!

10 likes

Waar :joy: :joy: :joy:

1 like

Heb er ook 1 specifiek voor vakantie aangeschaft. Veel draagpldraagplezier.

6 likes

I agree. Maar de 2100 komt binnenkort beschikbaar met stalen kast, ook leuk. Alleen nu nog met solar en of multiband 6.

4 likes

Mooie aanwinst en welkom bij de G-Shock club!

Mijn square 5610 zegt hallo :wave:

3 likes