Blijven leuk!!
Ben zelf voor de combi band gegaan… vond dat rubber niet zo… maar de kunststof links met de metalen clap is top!!
Blijven leuk!!
Ben zelf voor de combi band gegaan… vond dat rubber niet zo… maar de kunststof links met de metalen clap is top!!
Lekker Ralph, veel draagplezier ervan
Leuke aanwinst maar wat is er gebeurd een plastic horloge en een fiets. Waar is die koninklijke Volvo en waar is de Rolex, heeft de bank ingegrepen?
Ouch
Goeie keuze man! Veel draagplezier gewenst
Het enthousiasme spat ervan af! Laat je niet gek maken door het slijk van het forum hoor. Toffe G-SHOCK! Ik wens je er veel (draag)plezier van.
Gefeliciteerd en veel draagplezier ermee.
Lekker hoor.
Ik ben mede ivm de afleesbaarheid voor de groene gegaan (al een hele tijd terug )
Bevalt echt top
Mooi ding hoor
Die kan tegen een stootje maar aan de prijs kun je je geen buil vallen
Bedankt voor de overwegend positieve reacties
en tegelijkertijd wat zitten er hier een paar galbakken op het forum…
Is ook onzin, vindt Ralph volgens mij niet erg want dat zijn z’n eigen woorden. Ik had het zelf als grapje opgevat.
Ralph, gefeliciteerd met je na, uiteindelijk wil iedereen zo’n Casio oak hier heb ik gemerkt. Zit er zelf ook al naar te kijken, geen idee waarom
Dat zou wel echt een heerlijke aanbieding geweest zijn…
Deze 5610 staat ook nog op mijn lijstje. Met name omdat het de look heeft en gebaseerd is op de eerste G-Shock uit 1983…
Ontzettend gaaf ding
Keep it up!
Ik kan het ook niet uitleggen maar het horloge deed en doet wat met mij. Gewoon een ontzettend gaaf design en dial layout. De indexen zijn op een soort Tudor Pelagos manier gedaan en dat geeft de wijzerplaat veel diepte…
Daarnaast draagt het horloge ook aanzienlijk kleiner en draagbaarder dan de 45mm doet vermoeden.