Blijft lekker die full black. Op de jelly na de leukste Oak imho. Voor ieder wat wils iig.
Gefeliciteerd met de bescheiden aanwinst In de categorie ‘betaalbaar’ is ook veel leuks te ontdekken. Fijn horloge, lekker licht ook. Houd je de de NY0040 voor erbij, of is dit nu de enige vakantie beater?
Gaaf hoor! Volgens mij mis je alleen nog de blauwe…
De Citizen NY0040 Promaster gaat nooit meer weg. En de Hamilton Khaki Field Mechanical denk ik ook niet meer…
Heerlijk trio…
Zou kunnen idd. Nou vind ik die wel een stuk minder mooi
Tsja, maar er zijn ook wel enige fatsoensregels, toch!
Gaat je dit horloge ook daadwerkelijk gebruiken bij activiteiten waarbij er krassen zouden kunnen ontstaan? Of krijgt deze ook the RLC treatment?
Veel plezier er mee!
Ik mis de rainbow
Ook gehad voor werk! Leuk horloge voor het geld en niet stuk te krijgen! Misschien dat ik de nieuwe metal versie haal als die gereleased is:
Nice
gefeliciteerd
Ja deze is ook erg gaaf. Staat ook nog op mijn lijstje om te gaan bekijken. Echter is deze pas net aangekondigd en nog niet in de winkels te verkrijgen zover ik weet. Retail prijs gaat waarschijnlijk 200 euro worden. Wat mijns inziens erg schappelijk is.
Ik ga sowieso met beleid met mijn horloges om, maar deze krijgt wel een ander treatment dan de rest. Ik ga bijvoorbeeld niet met mijn duurdere horloges zeilen. De kans dat je hem ergens tegen aanjenkt is bij actief zeilen zeker aanwezig. Zit ik met mijn Rolexen niet echt op te wachten, maar de Citizen NY0040 Promaster of deze G-Shock is perfect geschikt voor die taak.
Congrats.