NA: Casio G-Shock GA-2100

Klopt en IFLwatches heeft ook nog een aantal unieke Rainbow / Galaxy versies. Zijn wel 550-650 euro.

Gaaf ding! Ook snel in huis zeg. Gisteren besteld toch?

Geen idee wanneer jij de bloemetjes weer buiten had gezet. Altijd feest bij jou :partying_face:

Mooi horloge Ralph. Ik heb de grijze voor mijn grijze buien.

7 likes

Ook gaaf ding. :sunglasses::+1:

En? Is hij het waard?

1 like

:joy: eens.

1 like

Hij blijft leuk maar welke heb je nu voor je vrouw gehaald?

Feli!

Ben benieuwd of de rubber strap even lang krasvrij blijft als zo´n Rolex bandje.
Dat lijkt me een goede kwaliteitsindicator.

Tof horloge, geniet er van! Volgens mij heeft Casio wel een hitje te pakken met deze Casioak.

1 like

Geen want die vond het een spuuglelijk ding en wilde daar niet mee gezien worden…

1 like

Mooi man geniet ervan. Ik heb deze week deze opgehaald. Lekker zomers

6 likes

Leuk ding! Iemand een tip waar de grijze versie nog te bemachtigen is?

Lekker ding hoor @RLC. Kun je die straps ook uitwisselen?? De 2100hc-4a is wel geinig, maar niet met die oranje band :speak_no_evil:

1 like

Is het onbeleefd om te vragen wat die versie kost?

Edit: rond de 500 piek dus. Pffff. Maar wel tof!

4 likes

@JohnWick :flushed::flushed::flushed::flushed::flushed::flushed::flushed: WOW

2 likes

Ja we begrijpen het wel hoor. Het is hier heel gebruikelijk om tijdens de bezorgperiode van een grootse NA nog even een snack tussendoor mee te pakken. Gewoon om het bloedsuiker op peil te houden :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Die is toch nog gewoon verkrijgbaar?

Echt een stoer horloge Ralph ,maar hier moeten nog wel wat gebruikers sporen op hoor :wink:
Ik weet dat de rest van je collectie smetteloos is , ik zie af en toe wel eens een foto voorbij komen .Maar zo"n stoere Casio kan wel een krasje gebruiken. :upside_down_face:

1 like

:joy::joy::joy:

@RLC Gefeliciteerd met je NA!

2 likes

Ja als het goed is wel. Zit een quick release systeem op. Dus zou eenvoudig moeten kunnen.