NA Casio G-Shock GMW-B5000BPC

Na heel wat jaren ben ik dan gezwicht voor een stalen G-Shock, zoals zovelen voor mij.
Wat me altijd heeft doen twijfelen, was het ietwat saaie uiterlijk van de standaard stalen versie.
Er mag een kleurtje inzitten.

Per toeval viel m’n oog op deze gunmetal uitvoering met de rode kring en de schakeringen tussen blauw en groen rond de display. Deze negatieve display is trouwens absoluut de duidelijkste die ik ooit gezien heb.

Eerste indrukken: voelt enorm solide aan, zit comfortabel en het gewicht is voor mij perfect. Echt een kwaliteitshorloge en totaal niet te vergelijken met de plastic GW-5610 (of de GW-5000, die het ook net niet was voor mij). Het grote nadeel lijkt me nog steeds het mineraalglasje.

22 likes

Gefeliciteerd

de stoerheid druipt ervan af :muscle:
draag hem met plezier

Bedankt!

Supergaaf en gefeliciteerd met deze fijne Casio.

Deze staat ook op mijn verlanglijstje en zal mooi tussen mijn goud en metaalkleurige gmw b5000 passen.

Mijn beste,

Ziet er goed uit!!
Ik wens je derhalve veel draagplezier met deze moderne tijd waarnemer.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Yes, mooi horloge :+1:t3::+1:t3::+1:t3:

Mooi! Staat ook al een tijd hoog op mijn lijst maar zodra het tijd is voor een nieuw horloge, wordt ‘ie steeds weer verdrongen.

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!

Een vraagje, ik zie hier op het forum wel vaker foto’s voorbijkomen waar het horloge zo kort op de hand gedragen wordt. Zit dit wel lekker en kun je zo je hand nog wel buigen??

Ik draag al m’n horloges op deze manier. Voelt comfortabel zonder problemen. Ik heb het graag losjes.

1 like

Gefeliciteerd met deze tank onder de horloges :facepunch:

Gaaf ding!

Ben wel benieuwd hoelang hij mooi zwart blijft!

Veel plezier er in ieder geval mee!

Gefeliciteerd met de aankoop!

Van harte , erg vette uitvoering modern met classic look :yum::+1::+1:

Ik ga ervan uit dat hij na een jaartje wel de nodige gebruikssporen zal hebben. Dat geeft karakter.

Ja, hahaha zo kan je het ook noemen!

Ik vind hem in ieder geval erg gaaf!

Leuke aanwinst. Veel plezier ermee.

Prachtig gefeliciteerd!

Gefeliciteerd! Ik had deze uitvoering nog niet gezien. Veel plezier er mee!