NA: Casio G-Shock GMW B5000D

Omdat ik heb besloten mijn collectie te gaan ‘downgraden’, omdat ik weer ga studeren, heeft helaas mijn Omega SMPC het pand verlaten.

Om mijzelf nu toch een beetje te verwennen, heb ik nu een limited edition Casio GMW B5000D-1ER aangeschaft.

De kwaliteit is indrukwekkend te noemen. De kast is gepolijst, de band een beetje mat. Het draagt naar mijn mening comfortabeler dan de Omega, mede door een fijnafstelling in de clasp.image

30 likes

Ga ze steeds leuker vinden !!!

2 likes

Heel tof. Ik ga me overigens afvragen hoe limited deze blijven. Ik zou ook nooit meer dan de winkelprijs betalen. Ook niet voor de gouden versie. Casio is echt niet gek en de vraag is hoog…

2 likes

Supergaaf ding. :+1:

1 like

Ik heb er €449 voor betaald👌 De prijzen van chrono24 en eBay zijn lachwekkend. Er komt als het goed is in november weer een levering van dit model. Misschien dat ik dan de gouden er ook nog wel bij koop!

Heel verstandig. Ik heb ook geen haast en sluit niet uit dat ik er ook eens een aanschaf…

1 like

Mooi, Lenny.
Mag Ik vragen hoe Groot jou polsomtrek is?

1 like

Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Op de een of andere manier vind ik dit voor een G-Shock een te ‘kwetsbare’ uitstraling, vind het simpelweg niet bij het type horloge passen. Dat wil overigens niet zeggen dat ik het niet mooi vind.

Ik vind het wel gewoon een mooi horloge. Het is dan ook een beetje mijn eigen beperkte blik die mij er van zou weerhouden dit (of de goudkleurige versie) te kopen. Hoeft bij mij ook niet, ik ben al dik tevreden met mijn 5610 en die is gewoon gehuld in zwart kunststof… :wink:

Wens je héél veel draagplezier @Lennyhu! :ok_hand:

2 likes

Dat zal ik op moeten meten, Mn polsen zijn redelijk grof. Ik hou meestal 2 schakels over van een volledige band.

Mijn beste,

Chapeau!!
Veel draag-plezier met deze modernistische tijd-waarnemer!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

De zilveren versie is niet limited, de gouden wel. In november komt er een andere variant van de gouden uit, met inverted display en matte bezel.

2 likes

Vraag me af of die op mijn iele polsje niet te bling bling zou overkomen

1 like

De zilveren krijgt volgens mij weer een uitgave in oktober. Ik zou er zelf ook niet meer dan retail voor betalen

Een gedurfde keuze maar daarom niet minder mooi!!! :clap::+1::clap:

Veel draag en kijkplezier met deze NA!!! :+1::clap::+1:

1 like

Erg mooi!

1 like

Erg mooi. Ik heb hem ook en het is absolute blijver voor mij! Enjoy

1 like

Hier op mijn 17cm polsje en ja hij komt bling over. Echter, dat hoort er helemaal bij als je het mij vraagt. Model is gewoon over de top :grin::ok_hand:t2:

7 likes

Gefeliciteerd met de bling square!

1 like

Ze blijven geweldig deze retro voelende wondertjes van techniek.:ok_hand: Van harte gefeliciteerd!

1 like

De “gouden” is limited, de “zilveren” niet voor zover ik weet.

2 likes