Toen ik mij hier op het forum aanmelde was dit in kader van mijn zoektocht naar een eerste premium horloge… dit omdat ik tot die tijd enkel maar een aantal quartz horloges had van mindere horloge goden… toen ik mijn eerste Omega Aqua Terra kocht dacht ik… ik ben er Zeer kort daarna kwam echter nog de Speedmaster en een ML Aikon erbij… verdikke … dat ging snel
Als luchtige tussendoor kwam er nog een Casio “Royale”… die ik verbazend cool en leuk dragen vond voor zijn kostprijs (dat vond vrouw al beter)
Toen kwam af en toe het idee in me op - en zeker na het zien van alle coole varianten op dit forum - hoe ik me zou voelen bij een goudkleurige horloge… Telkens dacht ik… naaah dit staat de blingy - het zal “te” zijn enz… en ik wilde niet al te veel geld besteden aan een gouden horloge die ik dan met pijn ik het hart moest doorverkopen…
Toen zag ik de Casio… een gshock… metalen versie… goudkleur… niet mis… maar zou ik hier wel geld aan geven… ik had al een goedkope casio… digitale world timer… zou deze niet een miskoop zijn enkel omdat het een goudkleurige is??
Na lang twijfelen…(en deels door de mooie en lovende reviews online en de topics hier op het forum) heb ik de stap gezet!
It’s a blingy thingy maar toch valt hij nog subtiel shiek te noemen… het is nog geen gouden cylon te noemen… maar met het inverted display en de zeer mooie (en gemakkelijk verstelbare) bracelet en zijn degelijk gewicht ben ik toch blij met deze aankoop!!
Wie weet komen er wel ng gouden (analoge automatische) varianten in toekomst:slight_smile: Voor nu sluit ik af met wat eerste gemaakte beeldjes
Het is idd niet de goedkoopste casio… maar ergens wel zijn geld waard voor de uitstraling en (hopelijk op termijn) de kwaliteit van een digitaal horloge…
Psssst … ik zag juist (beetje te laat voor mij ) dat er eentje staat in het blauwe gedeelte mss voor jou?
ik begrijp je volledig… was hier zeker ook een afweging (zeker tov de vorige casio die een factor 10 goedkoper was)
Maar hij draagt wel zeer comfortabel en niet tegenstaande dat het “een digitale” casio is… geeft hij me toch een goed “kwaliteitsvol” gevoel … en ok geef toe… het staat wel beter dan verwacht… goudkleur is echt niet overdreven en fake… (blijft natuurlijk smaakafhankelijk)… nu… tis geen goedkope watch… maar als ik zie wat ze in 2018 vroegen daarvoor😅