NA Casio G-Shock met MIP display

Op zich geen spannende nieuwe aanwinst, maar toch… Deze GW-BX5600-1A1 heeft het nieuwe MIP (memory in pixel) display wat beter instelbaar is en een betere kijkhoek en reflectie heeft. Met name de betere kijkhoek triggerde mij: door wat beperkingen in de linker arm en - pols was een voorgaande G-Shock onverrichter zaken weer retour gestuurd.

en meteen een grote blij hier! het werkt voor mij :smiley_cat:
hoe beperkt ik mijn pols ook draai (niet eigenlijk), ik kan hem prima aflezen :tada:

en zijn alle opties ook nog eens erg leuk: Radio controlled, Bluetooth naar de telefoon app om alles in te stellen en te configureren (cijfertype, instellingen, weergaves etc, etc,) negatief display, Solar, de hele rambam

en dan ook nog in een mooie mat zwarte, niet te gek grote, uitvoering

50 likes

Heel tof. Enorm stealth zo geheel in zwart :smiley:
Veel plezier ervan!

1 like

:+1:

Prachtig, staat hier ook op de wishlist!

1 like

Mooie display zo, leesbril kan ook weg :nerd_face:
Lang plezier ermee :+1:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe verworvenheid.
Ik wens je er een levendige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

geniet ervan :+1:t2:

1 like

eentje die je toch moet houden hoor :wink:
draag hem met plezier

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Proficiat! Moet deze apart opgeladen of heeft ie genoeg aan de solar?

1 like

gewone solar is het

1 like

Lekker man! Mn Garmin solar moet ik alsnog bijladen met n stekkertje :man_facepalming:

1 like

Toffe G-Shock!

1 like

Cool horloge met mooie techniek, en vrijwel onverwoestbaar :+1:. Geniet er van!

1 like

Gefeliciteerd met deze stoere aanwinst :facepunch:

1 like

Gefeliciteerd Rik :+1:

G-shock, de ene model na de andere brengen ze. Ik heb er verscheidene. Het blijven leuke klokkies. Zo ook deze. Veel plezier met je horloge.

1 like

Congratz gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Mooi dat hij oplossing biedt voor de mindere afleesbaarheid bij de vorige, geniet ervan,meermaals al gehoord dat zo’n G-Shock eigenlijk feitelijk alles is wat je nodig hebt.

1 like

Wat leuk dat dit horloge voor jou een uitkomst is.
Casio maakt inderdaad leuke horloges, zelf ben ik meer van de Mudmaster maar een FB’tje ligt hier evengoed.
Veel draagplezier.

1 like