NA: Casio - G Shock Rangeman GW-9400Y-1ER

Goeden dag beste leden. God zei dank. Heb ik hem net op tijd kunnen kopen. En kijk eens. Wat een schoonheid. En zoals ik het van Casio Rangeman gewend ben. Zit ook deze bomvol met functies. En hij ziet er ook tof uit. Met de gele accenten. Dus een top horloge. En op de officiële website van Casio. Is hij uitverkocht. En hij is nog te koop bij Plaza juwelier. Maar je moet dan wel snel zijn. Want op is echt op.

20 likes

maak me gek! :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like

Leuk dat jij hem leukt vindt. Ik laat hem aan me voorbijgaan :wink:

Ha Ben,

Alweer heb je een dikke Casio aan de haak geslagen. En dit is een goede vangst. Top ding en leuke uitvoering. Veel plezier ervan!

Gr, Vigorelli

1 like

Kijk daar is Ben weer met een dikke Casio/ G-Shock :sunglasses: Deze kleurcombinatie is echt de gaafste van de twee! Je weet dat er ook een zwarte is toch? Deze gele is t.o.v. de geheel zwarte enigszins gelimiteerd qua beschikbaarheid… mooie keuze kerel!

@Syntaxx Check… van de week hadden we het nog over de Casio verzameling van @Benvanhouten :sweat_smile:

3 likes

In die modelrange is het zeker een leuke frisse uitvoering, congratz! :tada:

Gefeliciteerd ben met deze gave uitvoering! Ik ga denk ik de OG toevoegen aan mijn G-Shock collectie. Die kleurencombinatie spreekt mij persoonlijk meer aan als deze gele maar dat wil niet zeggen dat deze kleuren ook mooi zijn alleen niet voor mij🤷‍♂️

Klopt idd! Ben heeft een hele indrukwekkende verzameling. Lekker genieten ben, wat wordt het volgende?:face_with_peeking_eye:

1 like

Klatser van een aanwinst!

Veel draagplezier!

Ik heb nog geen G-shock, maar volgens mij is het wel het magere broertje dat naar mij onderweg is. :sweat_smile:

Gefeliciteerd

Toffe keuze Ben :+1:
Toch wel een klassieker onder de G-Shocks :metal:

1 like

Gave Casio, gefeliciteerd en geniet ervan.

Dat is weer een gave aankoop Ben ! Veel plezier ermee :smile:

ben gek op vintage horloges, maar deze is toch ook wel echt mooi :ok_hand:

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

Topper!