Ik heb altijd al een g-shock willen hebben, maar heb er simpelweg nooit een gekocht. Waarom? Ik heb geen idee.
Ik kijk regelmatig en met veel plezier filmpjes over horloges en dergelijke op YouTube. Meestal kan het Miss Bark niet bekoren, maar zo af en toe kijkt ze mee. Zo zat ik afgelopen week een filmpje te kijken van Nico Leonard, waarin niet geheel bij toeval de Casioak voorbij kwam (GOD TIERRRRRRRR )
Maar bij het uitpakken zei ze ook: je bent me voor! Ze wilde er dus ook een voor mij bestellen. Afgelopen donderdag werd er daarom een pakketje bezorgd met daarin mijn eerste g-shock, de GMA-S2110SU-3AER.
Eerste indruk: draagt echt heel fijn. Wel even wenen na al het staal en leer geweld, maar daarom niet minder fijn. Ik heb zo het gevoel dat ik hier nog veel plezier van ga hebben.
Nee dat niet, ze kijkt zo nu en dan eens mee en de vibe die Nico heeft vind ze fantastisch. Maar echt geld heeft ze niet direct over voor een horloge. Ze is dan veel te bang voor beschadigingen. Zo vind ze de Tudor die momenteel in het blauwe gedeelte staat echt fantastisch mooi. Maar ze heeft het geld er vanwege bovenstaande reden niet voor over.
Krasjes en beschadigingen horen bij het dragen van horloges daar moet ze overheen stappen.
Gewoon een knap horloge gaan dragen, ikzelf heb nu ruim twee maanden een Seamaster 300 om en daar zitten al heel wat deskdive krassen op de sluiting dat is onoverkomelijk.
En the game is niet over begint pasâ€ïž
Dat is ook zeker zo, maar dan is de grootste horde het budget. En daar kan ik ook wel weer inkomen. Het is iets wat ik fantastisch vind en wat bij haar niet is, kan nog komen.
Stiekem hoop ik ooit een mooie vintage Omega voor haar te vinden zodat ze wat meer van een luxe horloge kan proeven. Maar de vraag is waar, je hoort zoveel slechte verhalen over Chrono en Catawiki.
Heb zelf een DJ in bestelling staan, daar zal het eerste krasje ook wel pijn doen.
Ik ben nog op zoek naar matchende fleecejacks, weet jij een goed adres?
Dankjewel! Het feestje gaat meevallen hoor, gewoon klein maar daarmee niet minder leuk. Ze heeft wel echt iets met het merk Tudor, maar steekt het geld momenteel liever in iets anders. Vandaag zei ze, ik sluit niet uit dat er ooit een komt.