Voor mij stond de Frogman altijd bovenaan mijn lijstje als het om G-Shocks ging.
Natuurlijk Casio heeft veel toppers maar die mochten de rest nummers verdelen.
Nu ik weer (actiever) in de G-Shocks zit vond ik de GW-8200 tegen vallen tov de Mudmaster …
Wat een beest, echt een mooie vette titanium kast zoals ik het graag zie bij een duiker.
De foto’s online vallen tegen tov wat ik zie en ik merk dat ik het ook lastig vast gelegd krijg.
De indexxen zijn super met de hoogglans rand.
De lume knalt eraf, de structuur van de wijzerplaat is erg mooi met een kleine korrelachtige oppervlakte met soms wat glinstering in de zon.
Ik vind / vond moet ik zeggen het altijd lastig of geklooi om de zee getijden in te stellen.
Kwam je ergens klopte het weer niet omdat je toch niet de juiste locatie ofzo had.
Nu met de app is dat simpel natuurlijk, gelijk onze Normandie vakantie locatie erin gezet, en of het klopt gaan we van de zomer gewoon testen .
Eind conclusie … deze Frogman heet niet voor niet de Goliath , niet eens vanwege de maat want die valt mee maar omdat deze versie weer ver boven de rest uitsteekt en trots aan de top staat.
Zo zie je maar dat echte foto’s een veel beter beeld geven dan een plaatje op een website .
Wát een vet ding zeg dat we die maar vaak mogen zien in G-shock Only !
Gefeliciteerd Joost !
Tof horloge! Als ik hem om zou doen dan zou dat er werkelijk waar niet uit zien vanwege het formaat en mijn smalle polsen, maar jou staat ‘ie geweldig!
VerDoeMe… dat is wel een ernstig gave uitvoering Joost! Behoort tot 1 van de mooiste die ik ooit gezien heb Die degradeert die geel/ zwarte meteen tot FlikFlak