NA - Casio MR-G Frogman 🐸

En het horloge is binnen :partying_face::partying_face:

Kleine intro :wink::+1:

Voor mij stond de Frogman altijd bovenaan mijn lijstje als het om G-Shocks ging.
Natuurlijk Casio heeft veel toppers maar die mochten de rest nummers verdelen.

Nu ik weer (actiever) in de G-Shocks zit vond ik de GW-8200 tegen vallen tov de Mudmaster …

Is dat erg nee natuurlijk niet, de Frogman kon gelukkig terug … maar het stoorde me eigenlijk wel :face_with_peeking_eye:.

De MR-G serie frogmans zijn analoog, daar moest ik mezelf even aan laten wennen.
Gelukkig vorige week de kans gehad om er 1 om de pols te gooien.

Maat viel niet tegen en mooi gemaakt zoals je mag verwachten maar niet mijn kleur.

Dus online opzoek … naar de Frogman Goliath

Wat een beest, echt een mooie vette titanium kast zoals ik het graag zie bij een duiker.
De foto’s online vallen tegen tov wat ik zie en ik merk dat ik het ook lastig vast gelegd krijg.
De indexxen zijn super met de hoogglans rand.
De lume knalt eraf, de structuur van de wijzerplaat is erg mooi met een kleine korrelachtige oppervlakte met soms wat glinstering in de zon.

Erg handig dat je de wijzers uit het zicht van de rest kunt zetten zodat je altijd goed zicht hebt als je iets wilt zien van de functies.

Ik vind / vond moet ik zeggen het altijd lastig of geklooi om de zee getijden in te stellen.
Kwam je ergens klopte het weer niet omdat je toch niet de juiste locatie ofzo had.
Nu met de app is dat simpel natuurlijk, gelijk onze Normandie vakantie locatie erin gezet, en of het klopt gaan we van de zomer gewoon testen :grin::+1:.

Nog wat foto’s …

Eind conclusie … deze Frogman heet niet voor niet de Goliath , niet eens vanwege de maat want die valt mee maar omdat deze versie weer ver boven de rest uitsteekt en trots aan de top staat.

Ps: de mudmaster is in zijn prijsklasse nog onverslagen :stuck_out_tongue_winking_eye:

48 likes

Zo zie je maar dat echte foto’s een veel beter beeld geven dan een plaatje op een website .
Wát een vet ding zeg :star_struck: dat we die maar vaak mogen zien in G-shock Only !
Gefeliciteerd Joost !

1 like

Thnx, klopt hoor… online kon ik het maar erg lastig beoordelen.
Veel youtube gekeken en is gelukkig nog mooier dan verwacht :smiling_face::+1:

2 likes

Wat een beest! Gaaf man, geniet ervan

1 like

Wat een supertoffe vakantie knaller :boom:
Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je NA en veel plezier deze zomer op Juno Beach.

Vergeet vooral Pointe du Hoc niet te bezoeken.

1 like

Is bekend, we komen er al jaren :grin::+1:

———————
Thnx , mannen :smiling_face:

1 like

Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Geweldig wat een beauty draagt denk ik erg lekker genieten

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Ziet er robuust uit.
Er valt veel te beleven op de wijzerplaat.

Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Tof horloge! Als ik hem om zou doen dan zou dat er werkelijk waar niet uit zien vanwege het formaat en mijn smalle polsen, maar jou staat ‘ie geweldig!

1 like

Gefeliciteerd met je :frog:man!

Echt een beest van een horloge. Het pas comfort was echt een eye opener voor mij.

Veel plezier en avonturen met deze knaller!

1 like

VerDoeMe… dat is wel een ernstig gave uitvoering Joost! Behoort tot 1 van de mooiste die ik ooit gezien heb :smiley: Die degradeert die geel/ zwarte meteen tot FlikFlak :grimacing:

2 likes

Gave uitvoering proficiat!

1 like

:joy: thnx, ik had dat ook … dacht shit die moet ik hebben :grin:

1 like

Stevige aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Wat een dik horloge! Letterlijk en figuurlijk, mooie aanwinst :muscle:t2:

1 like

Thnx allemaal … :smiling_face::+1:

Het is al gezegd: wat een beest van een horloge!

Veel plezier van deze knaller! :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd. Veel plezier ermee :blush:

1 like