NA: Casio MTP-1302PD-2A2VEF

Lange tekst, doorscrollen naar foto’s :wink:

Ik zag deze Casio quartz op het HF voorbij komen en dacht wat een lekkere zomerse plaat heeft deze. Mooi maatje ook 39mm en 9,2mm dik en dan wat een mooi prijsje en wat meer kleur in de box. Zo zie je maar het hoeft echt niet allemaal zo duur te zijn. Daarnaast kon je hem ook nog eens laten graveren, die kans liet ik niet voorbij gaan. Zie op de case back maar wat ik heb laten graveren (even uitvergroten). Echter, achter de tekst moest een duimpje staan maar daar stonden nu dus 4 vraagtekens. Pfff dat wilde ik dus niet, gravering moet kloppen. Belletje naar juwelier, geen probleem eind augustus is de baas terug en wordt er een nieuwe gemaakt met het duimpje. Dus dan heb ik er 2, mijn ega boeit het niet wat erop staat dus werd gelijk ingepikt. Stalen band eraf en leer erop, vindt ze het lekkerst zitten. Heeft zij dus allemaal zelf gedaan, ook credits voor de foto’s die ze gemaakt heeft.

Dus als in september het zonnetje schijnt gaan we als ANWB setje met het zelfde horloge terrasje pakken :wink:.
En of ze het wil of niet, ze krijgt haar eigen box :smiley:

Tijd voor de foto’s, dus felicitaties zijn voor mijn ega!

29 likes

Altijd schattig zulke stelletjes :grinning_face_with_smiling_eyes: veel plezier met de Casio met lange achternaam :ok_hand:t2:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze sympathieke aanwinst.
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

:+1:

Casio GOD tier :sunglasses:

1 like

Zal het doorgeven aan mijn ega, zij verdient alle credits en deze is nu dus echt voor haar :wink:

2 likes

Wat een leuk horloge! Staat je je eega goed. Lekker frisse kleur ook. Ja, ze moet een eigen box hebben, met 24 vakjes, als ik het zo lees.

1 like

Haha het kon niet uitblijven! Ferry heeft een nieuwe mooie Tiffany Casio! Leuk!

1 like

Heerlijk kleurtje dat tiffany! :grinning:

Kreeg er ook één in de schoot geworpen.

Bang for buck horloge, allebei.

2 likes

Wat een leuk horloge, ik had dezelfde maar moest deze helaas verkopen. Veel plezier ermee!

1 like

ja, een lekker zomers kleurtje,
draag hem met plezier

1 like

Ik hoop dat je vrouw gevoel voor humor heeft, want “Wat zouden wij moeten zonder het Horlogeforum Nederland :+1: :+1: :+1:” is in mijn ogen een wat frivole tekst. :slight_smile:

Ik kan 'm nog wel beantwoorden ook: Geld in je zak houden en veel ruimte besparen thuis. Maar aan de andere kant kun je je geld ook niet meenemen waar je uiteindelijk heen gaat, en dit zijn erg lollige topics. :slight_smile: Gefeliciteerd met deze Casio! Hij ziet er leuk en vrolijk uit.

Wij kochten een paar jaar geleden een horloge voor mijn schoonmoeder. Dat arme mens was helemaal ontdaan van de prijs van een Citizen die ik aanwees (ze is Servische, een OK pensioen is daar 400 ballen in de maand) en koos een vergelijkbare Casio. Dat ding heeft ze al drie jaar onophoudelijk om, en het blijkt onverwoestbaar te zijn.

Ik wens jullie veel goede terrasjes toe.

2 likes

Zonder humor is het toch 1 grote saaie boel en mijn ega boeit het voor geen meter :wink:. Ik krijg dezelfde maar dan met een duim achter de tekst. Wil ik diepgaande gesprekken dan moet ik zeker niet hier zijn toch :grin:. Lang leve de lol zou ik zeggen :+1:
We hebben alles wat ons harte begeert dus wat wil je nog mee, nou ik een paar horloges en mijn ega vakanties. Voor mij dus win win situatie :wink:. Verder de kinderen leren dat niet iedereen het goed heeft en verder kijken dan je neus lang is.

We gaan weer lekker genieten van het :sunny: en pakken lekker terrasjes en straks weer op vakantie :smiley:

1 like

Hartstikke leuk man.
Heel veel plezier ervan voor je dame.
Één tip, als straks die voor jezelf komt.,
Lekker op staal laten.

1 like

@fredpanarai1, Ferry, wat heb jij daar een práchtig horloge. Praktisch mintgroen, van een erg hoge graad van schoonheid.

Zeer geslaagd en Hartelijk Gefeliciteerd met jouw prachtige horloge. :heart_eyes:

1 like

Haha, dat wilde ik dus ook. Maar ja die tekst he, dus als ik die andere krijg blijft die gewoon op staal. Ega houdt meer van leer, lekker met al dat zweet als het warm is :wink:

1 like

Gefeliciteerd Ferry, het is een geinig horloge. Groetjes van haar zusje, sinds een week de mijne. Zusje, want met deze kleur is het toch wel een vrouwelijk horloge, maar ik draag haar met plezier, vooral op de vrachtwagen :joy: :+1::

Alleen jammer dat ze niet van staal is, zoals de Duro.

1 like

Ik krijg hem ook zoals die van jou, met dezelfde band :wink: en ach een kniesoor die hem wil als de Duro, moeten ze gewoon lekker die kopen toch :grin:

1 like

Ach Paul, ook op de vrachtwagen valt het bijna niemand op wat je draagt.
Als je kijkt wat ik de laatste jaren omgehad heb als “wrak van de pols”.
Nooit ook maar één opmerking over gehad.

2 likes

En toch he Ed, mis die afgeragde pulsar nog steeds :wink:. Gooi hem er nog 1 keertje op voor de oudgedienden :grin:

1 like

Niemand, maar dat is prima, het is sowieso meestal beaterbagger dat ik draag op de vrachtwagen.

2 likes