Casio en Seiko twee verschillende bedrijven; ook de Oceanus komt uit de Casiofabrieken, maar er wordt meer zorg aan de afwerking besteed dan bij bijvoorbeeld bij de Edifice modellen.
De elektronica is vergelijkbaar.
Echt een mooie horloge! Heeft ie toevallig lume?
Gefeliciteerd !
Strak horloge en mooi Titaan.
Zeker, prima lume op zowel de indexen als de wijzers. Het is geen duiker maar de lume is echt in orde
De Lume is top, beter dan menig luxemerk
Volgens verschillende bronnen worden de kasten van zowel high end Seiko (ook GS) als Casio Oceanus gemaakt door Hayashi Seiki Seizo, een bedrijf dat deels eigendom is van Seiko. Ik denk dat juist de afwerking (bijvoorbeeld de polishing) door de merken zelf gebeurt.
Mooi!
Mooi zeg en bedankt hè… nu wil ik er ook een…
Wat vind je van de band btw? Draagt die comfortabel en is de kwaliteit van de band dito de afwerking van de kast? Oftewel is het een goede band (voor deze prijsklasse)?
De titanium band draagt heel comfortabel, is goed af te stellen en van uitstekende kwaliteit.
Eigenlijk is het ongelofelijk hoor, deze kwaliteit voor een klein bedrag. Jammer dat er bij invoer kosten en BTW overheen komen.
Helemaal mee eens. Qua draagcomfort top. Licht en goed af te stellen
En waar zou je deze - OCW-S100-1AJF - om precies te zijn het beste kunnen bestellen?
Wil ik ook wel weten.
Destijds bij Sagura Watches besteld. Snelle levering en prima service
@Ruit, Even een vraag over iets wat ik ongetwijfeld zelf ook wel op kan zoeken, ik zie alleen zo snel niet waar … zijn dit prijzen incl. VAT of volgt er nog een rekening van de afhandelaar voor BTW/Invoerkosten.
EDIT: Al gevonden. DHL stuurt ook nog een rekening, oftewel bij de prijzen moet nog ongeveer 25% opgeteld worden.
Helaas wel ja. Invoer buiten de EU!
Dat zegt niet alles, soms is de VAT (BTW) al vooruitbetaald en dan scheelt het je wel de 17 euro afhandelingskosten. Altijd leuk en alle kleine beetjes helpen.