NA: Casio Oceanus OCW-T100TD-1AJF + pics

Hallo lieve HF vrienden!

Bij deze zou ik graag mijn nieuwe O.C. anus willen showen van Casio.

Ik heb deze Casio oceanus gekocht bij Sakura watches.

Omdat ik de S100 al een keer gehad had en ik eens een ander model wil proberen ben ik voor de T100 gegaan.

Ik ben alweer extreem onder de indruk van de kwaliteit! Het polijstwerk op het titanium is fenominaal en ik vraag me af welke high end Zwitser hier aan kan tippen.

Sakura watches heeft 31% korting op veel Oceanus modellen, plus nog 3 % korting van het HF.
Er kwam 77 euro aan heffingen bij zodat ik in totaal op 410 euro kwam voor deze Oceanus.

Dikke pro’s aan dit horloge

  • Titanium, zeer licht en extreem mooi bewerkt, niet van dat goedkope citizen titanium (grijs)
  • Tough mvt, solar powered en multiband
  • Saffier glas
  • mooie band met zeer mooie sluiting
    -secondenwijzer exact op de indices, japanse precisie!
  • echt een diehard jdm watch zoals de Jappanners alleen maar maken voor hun eigen volk.

Zojuist even zelf wat foto geschoten (ricoh GRII) .

27 likes

Heel mooi horloge maar hou je het een beetje beschaafd met dat taal gebruik :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Strakke plaatjes van deze mooie mooie oc anuswinst :wink:

1 like

3e van boven is toch een sfeervolle foto!

Veel plezier met de Oceanus.

1 like

thnx!

1 like

Wauw, die is mooi man. Veel plezier er mee!

1 like

Wat een pracht !!

1 like

dank je! even snel geschoten

Mooi!

gefeliciteerd met je aankoop

Prachtige 3!!

Echt een geweldig mooie en stijlvol horloge :+1:

Foto’s aub! :grinning:

Echt een mooi klokje

Heel mooi! Gefeliciteerd!

thnx!

Ziet er idd fraai afgewerkt uit. Vind t alleen beetje raar uitzien met zoveel knoppen en dan zo n lege wijzerplaat.

Mijn beste , prachtige Casio Oceanus . Zijn de exoten onder de Japanners wat ik zeer kan smaken.

Enkel een opmerking welke ik iets kort door de bocht vind :
Titanium, zeer licht en extreem mooi bewerkt, niet van dat goedkope citizen titanium (grijs)…:thinking::face_with_monocle:

Titanium is een prachtig licht metaal uit onze mooie aardkorst met heel wat scheikundige variaties …
Zelf heb ik een Citizen Promaster welke het “super titanium” gebruikt . Nou vind ik zelf dat het woord super gerust kan worden weggelaten maar wat wel klopt is dat het titanium van een héél pure kwaliteit is. Net zoals bij veel merken wordt ook wel titanium van mindere kwaliteit gebruikt (legeringen , samenstelling) maar dusdanig ook wel als een titanium product verkocht. Alles draait om percentages… vanaf zoveel mag het zo genoemd worden… hier heb je veel voorbeelden in. Een mooi voorbeeld mbt onze hobby is het label Swiss Made = nieuwe discussie :wink:…

1 like

Je hebt hem snel binnen. Gaaf hoor :+1:

Mooie watch voor een mooie prijs!

Ik heb zelf ook twee O.C. anussen;