Deze CASIO OCEANUS OCW-T200S-1AJF besteld in Japan. Had er hier op het forum al eens een aantal voorbij zien komen, en ik vind het wel een leuk horloge. Nu is het wachten geblazen tot de levering per koerier.
Mooi strak horloge, alvast gefeliciteerd!
En tevens sterkte gewenst…
Mooie aanwinst, veel plezier ermee!
Incoming, dus alvast gefeliciteerd
Gaaf! Ziet er leuk uit!
Euhm als forum purist dien ik toch even op te merken dat dit nog geen officiele NA is maar een Incomming … aka to be expected NA.
Overigens wel een topper hoor ik heb lang getwijfeld of ik deze of de oceanus ocw-s100 wilde.
Uiteindelijk gekozen voor de laatste maar pwoah wat een bak kwaliteit voor deze prijs heb hem nu 3 jaar en nog iedere keer verbaasd mij deze Casio.
Ga je vast veel plezier van hebben.
(Nog) geen NA inderdaad. Wel een mooi horloge, staat ook al een tijdje op mijn verlanglijstje. Ik zie de echte NA-post met foto’s graag tegemoet.
Dan maak ik er NA Nieuwe Aankoop van :-;
Zodra hij binnen is post ik hier verder.
Ik heb gekozen voor de T-200 omdat ik die net wat mooier vind en ook te combineren is met andere straps. En in deze prijsklasse is de afwerking heel hoog vind ik zelf.
Dit is best een gaaf horloge zeg!
Net een paar filmpjes van gezien op youtube. Ziet er goed uit. Maten ook goed en 20mm lugs
Deze een tijd terug ook voor mijn vader gekocht. Echt een super leuk horloge. En heel goed afgewerkt. Zeker voor dit geld. Laat maar weten wat je er van vindt wanneer hij binnen is.
Leuk hoor! Vers uit Japan.
Geniet ervan!
Na 5 dagen is de Oceanus binnen vanuit Japan. Ik ben erg verrast door dit horloge. De Oceanus ziet er mooier uit dan op foto’s. De afwerking in deze prijsklasse is geweldig. De secondewijzer die de seconde markers precies aanwijst is top. Mocht dat gaan afwijken, is er de mogelijkheid tot automatisch uitlijnen. De instellingen zijn zeer eenvoudig, ook zonder de bluetooth app, die ik niet heb gebruikt. De Oceanus doet niet onder bij mijn andere horloges. Geen grote collectie, maar ik heb bewuste keuzes gemaakt de laatste jaren. Smaak en interesse veranderen ook. Ik was 372 Euro kwijt incl btw en invoeren.
Fijn dat hij binnen is. Dit is een heel goed en mooi horloge. Ik was zelf ook onder de indruk. De app heb je niet nodig als je regelmatig een radio signaal kan ontvangen. Geniet ervan.
En op de foto’s is ie al heel mooi! Veel plezier ermee! Echt super horloge voor dat geld
Leuk horloge.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, best snel in huis nog!
Superleuke horloges, ik had een tijdje terug een M800:
En sinds een week of twee ook een T200.
Ik sta bij beiden ook te kijken van de afwerking. De kast van de T200 heeft Grand Seiko-achtige lijnen/overgangen en de M800 deed naar mijn mening niet onder voor mijn Speedmaster (die ruim 10x zo duur was).
Enfin; ik hoop dat je de jouwe in goede gezondheid mag dragen
Gefeliciteerd met de mooie aanwinst!
Ik ben ook geïnteresseerd in dit model. Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt en hoe de douanekosten uitvielen?