NA: Casio Oceanus OCW-T200S-7AJF JDM

Na wat topics van forumleden gelezen te hebben over de Casio Oceanus werd ik enthousiast over dit voor mij tot voor kort onbekende horloge. Dat moest mij collectie maar eens komen verrijken…

Eerst maar eens rondgekeken op C24, waar genoeg aanbod van diverse Japanse leveranciers te vinden is. Maar echt onderhandelen over de prijs wilden ze niet; een paar procent van de prijs af was alles.

Maar ik herinnerde me dat watches111.com, a.k.a. Perfuwatch in Spanje ook diverse JDM’s in de aanbieding heeft. En daar zag ik het exemplaar dat vanochtend netjes door UPS aan de deur afgeleverd werd. Geen gedoe met BTW en importkosten; een prijs in € die lager lag dan wat ik met alle extra kosten voor de Japanse exemplaren kwijt zou zijn en als kers op de taart is dit model voorzien van bluetooth, waarmee je hem aan je telefoon kunt koppelen om te synchroniseren met de atoomtijd; iets wat hier in ons appartement met veel betonnen muren en HR++ glas niet goed mogelijk is via de bekende langegolfzender in Duitsland.

Dat koppelen had nogal wat voeten in aarde maar uiteindelijk lukte het en nu ben ik dus helemaal ‘bij de tijd’ :wink:

Maar genoeg gepraat; tijd voor wat plaatjes.

49 likes

Mooi horloge. Kende deze variant met witte wijzerplaat nog niet. :+1:

1 like

Mijn beste,

Inspirerende Casio!!
Ziet er fraai en solide uit.
Ik wens je er een levendige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Hele mooie en handige Casio. Veel plezier ermee! Groeten van zijn broer:

3 likes

Fijne horloges. Top afgewerkt.
Geniet ervan :+1:

Mooi zeg! Goeie koop! :ok_hand:t2:

Gefeliciteerd met de aanwinst.
Veel draagplezier!

Van harte , mooie klok :blush::+1:

Leuke aankoop. Veel draagplezier!

Prachtige aanwinst, geniet ervan!

Mooi!

@Piede heeft een zwarte broer. Of had. Heeft. Nog.
Wellicht een leuke aanvulling :wink::sweat_smile:

1 like

Mooie aankoop. Ik heb de zwarte, perfecte horloges! :+1:

Gefeliciteerd met je NA. Geniet ervan

Gefeliciteerd met deze gave aanwinst! :smiley:

Groeten van zijn tweelingbroer

En van zijn

2 likes

Dat is een mooie NA. Gefeliciteerd :partying_face:

Gefeliciteerd! Ik had die van @PowerReserveFan toevallig laatst om, en het is een super comfortabel en prachtig horloge.

Voor dit geld zou dit horloge nooit zo goed afgewerkt mogen zijn. Het is verbazingwekkend.

1 like

Verrassend leuk horloge. Ook die scherpe wijzers met open punten zijn goed gekozen!
Mooi hoor.

die oceanussen zijn echte toppers :+1:
heb er zelf ook één en ben er uitermate tevreden over
draag hem met plezier

Gefeliciteerd met je aanwinst en veel plezier ermee. Mooie straps overigens… groeten van de blauwe

4 likes