NA: Casio Royale AE-1200 "Digital Bond"

Hallo vrienden van het forum!

Ik heb deze week een impulsieve aankoop gedaan die mijn jeugdsentiment meteen wist te prikkelen.

Je weet wel, iedereen heeft ze gehad toen ze 10 jaar waren. Na maanden zeuren voor een horloge…

Daar is ze dan, zo ontzettend trots op je pols, wat een flamboyante verschijning. Het digitale tijdperk, waar enkel Casio de scepter zwaaide!

Full option, wereldmap, chronometer, timer, wereldklok, 5 alarmen!!!, metalen strap, 50 meter waterdicht, 10 jaar batterij, ontzettend heldere lume…
En natuurlijk een heel hoog James Bond gehalte!

Toen den James zich indertijd nog kon bekoren met een simpele “Seiko”, wat een snob is dat nu toch geworden! Grapje hoor!

Mijn vele woorden doen niks aan de schitterende verschijning van deze alleskunner! De dressed/sporty/diver van Casio!

Aanschouw!

16 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze multifunctionele tijdwaarnemer!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Inderdaad, na maanden zeuren en deels zelf sparen… :joy:

Gefeliciteerd en veel plezier met genieten!

1 like

Mooi verhaal en geweldig horloge!

Groeten van zijn broertje;

3 likes

En nu verkrijgbaar voor 4 tientjes… Schitterend dat Casio nog de retro modellen maakt!

2 likes

Geniet van de Casio en het jeugdsentiment @Saba :+1:

2 likes

Maar dan wel direct de meest stijlvolle voor dat geld. :wink:

1 like

Top! Doet zin om er zelf een te kopen :slight_smile:

2 likes

Bestellen voor 23u59 op Bol en morgen nog in de bus…

Absolute no brainer!
Al is het maar op rondjes te lopen in de gym of lengtes te zwemmen in het zwembad of zelf straks het gras af te rijden.

2 likes

Hij zal zeker zo strak lopen als een chronometer, maar denk dat je chronograaf bedoelt.

OT: proficiat, idd jeugdsentiment!

1 like

Dit is een van mijn favorieten. Zo handig dat je op de wereldkaart meteen de tijden ziet verspringen in andere werelddelen. Kost echt bijna niets maar zal altijd in mijn collective blijven., Goede aankoop.

2 likes

Wat een leuk ding. Veel plezier gewenst van je nieuwe aanwinst.

1 like

Heb 'm ook liggen, erg fijn horloge met veel functionaliteit. Veel plezier ermee!

1 like