NA: Casio 'Royale' AE-1200 WHD.

Beste allen,

Het heeft even geduurd maar dan toch een NA topic over dit geweldige horloge. Vanwege tijdsgebrek ben ik niet toegekomen aan het maken van een topic (ondanks dat ik best veel op de site te vinden ben…) (overigens ben ik geen held in leuke topics maken dus bear with me…)

Een horloge wat een tijdje op mijn verlanglijstje stond, de Casio Royale op staal, helaas kon ik maar geen goede aanbieding vinden dus bleef de aankoop uit. Maar toen… Naar aanleiding van mijn topic over of je 3 goede horloges kon kopen voor 100-150 euro, kwam daar @Batossai. Vanwege gebrek aan polstijd stelde hij voor om het horloge kosteloos op te sturen zodat ik er van kan genieten, en genieten gebeurd zeker!!

Na een berichtenwisseling waar ik meermaals had voorgesteld om toch enige kosten op me te nemen (waar batossai overigens niks van wilde weten) werd het horloge opgestuurd. Ik kon mijn oren niet geloven dat dit echt gebeurde, de beste kent mij niet, nog nooit gezien, gesproken etc en dan toch een horloge kosteloos willen opsturen, ik heb niets meer dan lovende woorden voor Batossai, echt een geweldige actie. :slightly_smiling_face:

Na een paar dagen gewacht te hebben lag het pakketje er dan. Ik kon niet wachten en daar was ie, prachtig, met de extra schakels bijgevoegd. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik me toch wel heel erg opgewonden voelde! (is dat raar voor een horloge?)

Dan het horloge zelf, eerste indruk was meteen goed, het is een leuk horloge met veel verschillende functies! Hij zat ook meteen perfect, ik draag hem iets losser en valt dan ook over mijn pols bot (ik heb vrij dunne polsen van zo’n 16.5/17 cm) heb het bandje niet in hoeven korten. Hij zit heerlijk en draag 'm nu met heel veel plezier! Het leuke vind ik de tijdzones, gewoon even kijken wat de tijd is in bv New York, omdat het kan! Ook het feit dat de tijd een soort van analoog aangegeven wordt linksboven is erg leuk gedaan.

Qua kwaliteit zit het goed, het lijkt me een horloge wat tegen een stootje kan (niet uitgeprobeerd) en dat is ook nodig als ik ga varen. Wellicht koop ik er nog een mooie cognac leren bandje erbij, volgens mij past dat er wel mooi bij!

Voor nu is de lap tekst klaar, heb nog een paar foto’s. Ik wil Batossai ontzettend bedanken voor dit mooie gebaar, het horloge is in goede handen en gaat veel gedragen worden!

Bedankt voor het lezen :slight_smile:

37 likes

Strak horloge !

2 likes

Mooi om te lezen dat je er blij mee bent. Heb ook vaak leuke aanbiedingen gehad hier op het forum van bv @anon50762135EV, @Tempus_Fugit en @ruudvv. Vond dat ik een keer iets terug moest doen, dus het doet mij erg goed om jou er zo blij mee te zien. :grin:

17 likes

Toffe gast. Jij mag blijven :clap:

4 likes

Ik ga er juist mee stoppen. :shushing_face:

1 like

Oh, ga je naar :morocco:? :sweat_smile:

2 likes

Nee, ik ga met horlogepensioen op mijn 29e. :grimacing:

2 likes

Ik stel voor om even op andere zaken te focussen en flipperrust te nemen :wink:

Horlogepensioen bestaat niet en daarom zien we je heus wel terug :+1:

3 likes

Ik ga idd even rust nemen en rustig sparen voor iets tofs. Ik ga zijn NA topic verder met rust laten. :laughing:

3 likes

Jij bent helemaal bij de tijd! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

2 likes

Mijn beste,

Veel plezier met deze uitgekiende tijdmachine!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Netjes hoor en een leuk NA topic! Top actie ook van Batossai :+1:

1 like

Geweldige actie @Batossai en veel plezier er van @FlyingFox!

2 likes

Toffe actie van @Batossai! Leuke aanwinst, heb hem zelf ook overgenomen van de week en een cognac strap onderweg :sunglasses: Veel plezier ermee!

4 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Bedankt iedereen! :slight_smile:

Proficiat voor de nieuwe eigenaar!

En inderdaad wat een mooi gebaar. Beetje in de geest van Pat it forward.
Alhoewel, bij jou is het een beetje andersom…

3x krijgen en 1x forwarden :joy:

2 likes

Nja, heb nooit iets gratis ontvangen. Wel vaak korting gehad etc. :grin:

2 likes

Warm en mooi gebaar in deze koude dagen @Batossai

2 likes

Was met een vette knipoog heh :wink:

Je haalde precies 3 vb aan v Candide, Tempus_Fugit en ruudvv. In de film was het 1x ontvangen en 3x uitdelen.

1 like