Ik had vroeger die andere (schaamteloze?) kopie van de Cartier Tank: die van Seiko. Ik denk het vrouwen modelletje want hij was lang en smal: de heren versie ziet er wat “vierkanter” uit… Hoe dan ook: het plastic gedeelte v/d kroon - dat op het origineel een edelsteentje is - was half afgebroken en het goud was er deels afgesleten. Ik dacht dat een goudbad duurder zou zijn dan een nieuwe dus ik geloof dat ik 'm heb weggegooid want ik kan 'm nergens meer vinden. Stom want het is geen goedkoopje zoals deze Casio.
Weet iemand hoe je het loopwerk/mechaniek uit deze Casio kunt krijgen? Ik zou 'm ooit wel eens willen kopen, maar dan wil ik de blauwe secondewijzer eraf halen. Ik neem aan dat de kroon en de stem er dan uit moet. Maar hoe?
Nog een vraag: mijn vader heeft/had een horloge dat erop lijkt maar die is gebogen om de ronde vorm van je pols te volgen. Welke zou dat kunnen zijn?
Hoe bevalt het na 16 dagen?
Ik heb zelf zojuist dit exemplaar en die op de grijze band besteld. Kon niet kiezen vanaf de online plaatjes… Kijken of dat in het echt wel lukt. Zo niet, dan mag er eentje naar de missuss.
Hij bevalt nog steeds! Heb deze Casio lekker gedragen op een communiefeestje dit weekend. Best grappig dat ik mijn goedkoopste horloge draag op een moment dat je er netjes wil voorkomen. Niet dat ik enkele Pateks in de schuif heb liggen of zo, maar toch wel wat “beters” dan de Casio.
Jij hebt dus die turquoise besteld? Cool, vergeet geen fotootje te posten
Gefeliciteerd met deze Casio. Ik heb hem sinds vanavond ook binnen(dezelfde kleurstelling)en de eerste indruk is dat ik onder de indruk ben. Het horloge voelt kwalitatief goed aan(de kast is volledig van staal) de lederen strap voelt comfortabel en het prettigst vind ik het formaat die het dichtst in de buurt van een Cartier Tank komt.