Het kan soms gek lopen met een NA.
Op het forum kwam ik in een topic een foto van een floppy camera tegen die @MartijnV gescoord had in de kringloop, met hier en daar wat butsen en krasjes. Dat moet een liefhebber zijn van deze camera’s dacht ik en daar ik nog een mooie had liggen met tas en 3 accu’s bedacht ik mij geen moment. Die moet naar Martijn, dus even een pb gestuurd. Martijn vroeg hoeveel ik er voor wilde hebben, nou ja zeg hij is een liefhebber van deze camera’s, niets dus.
Maar zo vriendelijk als Martijn is, zei hij dan heb ik nog wel een horloge voor je. Lees je mee @Knutselkoning (Robert).
Diezelfde avond hebben wij gelijk alles ingepakt en de volgende dag gelijk op de post. Vandaag ik mijn horloge binnen en Martijn de camera, hij blij en ik blij .
Wat is dit toch een fijn forum met sympathieke HF leden
Oke het betreft dus een Casio AQS800W met een witte dial.
De specs gewoon even lekker met copy past gedaan, scheelt wat typewerk Daarna nog even wat foto’s:
ref,nr. Casio AQS800W tough solar
Technische Beschrijving
LED lampje
Een light-emitting diode (LED) wordt gebruikt om de voorkant van het horloge te verlichten.
Lichtenergie
Zonnecellen zorgen voor een onafhankelijke en milieuvriendelijke stroomvoorziening van het horloge. Overtollige zonne-energie wordt in een accu opgeslagen.
Wereldtijden
De wereldklokfunctie geeft de tijd in maximaal 29 verschillende tijdzones weer.
Stopwatchfunctie - 1/100 sec. - 1 uur
Verstreken tijd, tussentijd en eindtijd worden gemeten met een precisie van 1/100 sec. Het horloge kan tijden van max. 1 uur meten.
2 timers - 5 sec. - 100 min. (met aut. herhaalfunctie)
Dit model beschikt over twee onafhankelijke countdownfuncties (timer), die een signaal geven als de ingestelde tijd is verstreken en vervolgens weer automatisch vanaf de vooraf ingestelde tijd terugtellen. De meetcapaciteit van het horloge is maximaal 100 minuten en kan in pulsen van 5 seconden worden ingesteld.
5 alarmen per dag
Het dagelijks alarm herinnert met een akoestisch signaal op de ingestelde tijd aan terugkerende gebeurtenissen. Dit model heeft 5 onafhankelijke alarmen als flexibele geheugensteuntjes voor belangrijke afspraken.
Knopgeluiden aan/uit
De knopgeluiden kunnen met de modusknop naar wens worden uitgeschakeld. Na uitschakeling hoort u geen pieptoon meer wanneer u van de ene functie naar de andere schakelt. Ingestelde alarmen of countdowntimers zijn na uitschakeling van de knopgeluiden nog wel actief.
Automatische kalender
Als de automatische kalender eenmaal is ingesteld, wordt altijd de juiste datum weergegeven.
12/24-uurs tijdweergave
De tijd kan in 12-uurs of 24-uurs formaat worden getoond.
acrylglas
De acryl is eenvoudig en relatief onbreekbaar.
RSV Kast
Geen draaibare bezel
RVS band met vouwsluiting
Indicator batterijcapaciteit
Indicator toont de huidige batterijcapaciteit.
10 ATM
Perfect voor zwemmen en snorkelen: het horloge is waterbestendig tot 10 bar (ISO 22810).
Afmetingen (H x B x D)
47,6mm x 42,0mm x 10,6mm
Gewich
ca. 33,0 g