NA: CasiOak, G-Shock 40th Anniversary

Gisteravond binnen gekregen, nadat een collega van me, Daan aka @Tulipan, me - waarschijnlijk volledig onbedoeld - tijdens een podcast overtuigd had dat ik een transparante CasiOak moest hebben. Het is de 40th Anniversary G-Shock GA-2140RX-7A geworden.

32 likes

Gefeliciteerd met deze mooie NA!

1 like

Proficiat en veel plezier :wink:

1 like

Die is echt bijzonder! Gefeliciteerd!

1 like

De mooiste CasiOak Gerard :ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze sympathieke aanwinst!!
Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Bestaan de Casioak’s al 40 jaar? :thinking: Maar okay, het is een G. Veel plezier ervan! :+1:

1 like

Gefeliciteerd, veel plezier er mee!

1 like

Het is inderdaad een horloge uit de 40th Anniversary G-Shock collectie; het ging niet over de verjaardag van de CasiOak.

Die 40th collectie bestaat - bijna bestond want volgend jaar is het 41 jaar geleden dat de eerste G-Shock gepresenteerd werd - uit modellen van vrijwel alle G-Shock reeksen. Ze zijn ‘time-limited’ (alleen in 2023 in de collectie) en een aantal modellen zijn inmiddels uitverkocht.

Hier kun je alle modellen zien, en welke er inmiddels uitverkocht zijn: https://www.casio.com/nl/watches/gshock/40-years/

2 likes

Ik ben wel een fan van de G’s. Heb een 6900 classic en een standaard 5600 square.

1 like

Heel gaaf!!

1 like

Nice , gefeliciteerd

1 like

De Squares zijn toch ook wel mijn favoriet hoor. Maar in de transparante uitvoering vond ik dit CasiOak model leuker.

1 like

Gefeliciteerd met deze transparante NA. Geniet ervan :+1:t2:

1 like