NA - Casiootje

Op een paar dagen na (3/1/18) is het een jaar geleden dat ik - na ca. 28 jaar ‘horlogeloos’ te zijn geweest - weer eens een horloge kocht. Dat was een Roamer Rotodate II.

Vanochtend kwam mijn vierde aankoop binnen, een Casio Edifice. Vier horloges in 2018 dus, maar voorlopig laat ik het hier bij. Ik denk eerder aan verkoop van mijn Seiko Prospex SUN049P1 en die opbrengst in te zetten op aanschaf van een ander 4e horloge, dan dat ik er een vijfde ‘klokje’ (sorry… :wink: ) bij ga kopen.

Deze Casio was een aanbieding bij Bijenkorf. Maakte mij een overzichtelijke 118 euro armer, maar tegelijkertijd een horloge rijker. Ik vind 't voor dat geld een fraai horloge, al staat er dan niet ‘Seiko’ of ‘Roamer’ op de wijzerplaat… :wink:

30 likes

Absolute beauty! :ok_hand: Enjoy! :smile: :+1:

1 like

Echt sjiek!

1 like

Veel plezier van je aankoop!

1 like

Gefeliciteerd met de aankoop! Vind het een fraaie Casio en heel veel horloge voor het geld.

1 like

Zekers een schoonheid !

1 like

gefeliciteerd met de goede keuze :clap: ik ben trouwens zelf nog nooit een Casio tegengekomen die niet precies op de index loopt, wat bij Seiko kwarts helaas nog wel eens voorkomt.

1 like

Mooi horloge hoor!:+1:

1 like

Een mooie en te overziene manier om van de hobby te genieten, veel kijk- en draagplezier gewenst! :+1:

1 like

Erg mooie edifice!

1 like

Mijn beste,

Een aantrekkelijk aanwinst!!
Het plezier straalt er vanaf!!
Veel draag-genot dan ook met deze genereuze tijdgenoot. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi horloge, gefeliciteerd! Het lijkt alsof er een transparante wijzerplaat op zit door de slagschaduw, heel gaaf effect!

1 like

Van harte!
Ik vind hem dan ook €118 leuk, lekkere bang for the buck :+1:

1 like

De ‘volle’ € 169,-- had ik er (inderdaad) niet voor gegeven… :wink:

1 like

Ik had hem al gezien in het grote incoming topic, vind hem erg leuk en zou er het volle pond ook voor over hebben gehad. Gewoon een leuk horloge om erbij te hebben, lekkere beater om af te wisselen. Maar alles boven max 40mm vind ik te groot anders zou ik nog overwegen om er ook 1 te kopen.

1 like

Edifice heeft veel mooie modellen. Deze is ook mooi ! Gefeliciteerd. !

Oh man, die zijn er in overvloed. Vooral analoge G Shocks en Pro Treks, maar ook Edifice wel. :grimacing::grin:

1 like

Vind hem bijzonder stijlvol ,schitterende kleurcombinatie, heel veel draagplezier.

1 like

Schakeltjes ervantussen en… dragen maar…!

Maarrrr, vanavond moet ie even wijken voor de Citizen. :grinning:

5 likes

Prachtige Casio :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd, veel draagplezier :+1:

1 like