NA: Catorex

En daar gaat het om! Proficiat met deze shiner :+1:

1 like

Dank je wel! :blush:

1 like

Vandaag ook een lekker zonnetje voor die mooie plaat hé :wink:

1 like

Ja: beetje proberen met de macro-tussenring om het wat beter in beeld te krijgen. Da’s gelukt: de stofjes werden prima uitvergroot. :grin:

1 like

Geniet ervan. :+1:

1 like

‘T is inderdaad een mooi horloge! Heel veel plezier ermee. Misschien het begin van een liefde voor mechanisch?!?!

1 like

Mooie aankoop, had er zelf ook nog nooit van gehoord :roll_eyes:

1 like

Mooie, zit er op 3,6,9,12 ook lume ?
Veel draagplezier, :+1:

1 like

Nee: op de cijfers geen lume. Ik vind het zelf wel geslaagd dat de drie niet is afgekapt.

En merci! :slightly_smiling_face:

1 like

Da’s een mooie aanwinst, chique wijzerplaat :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met de NA.
Enjoy :watch:

1 like

Lekker blauw :v:t3:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe horloge.
Zo leren we nog eens wat. Bedankt.

1 like

Mooi horloge, geniet er van!

1 like

Er is er nog 1 waarvan ik het ook zeker weet: We all came out to Montreux On the Lake Geneva shoreline To make records with a mobile. :slight_smile:

Mooi horloge trouwens. En de songtekst hierboven zijn de eerste regels van Smoke on the Water

1 like

Oh ja; da’s waar ook: de heren van Deep Purple. Die zagen een hotel afbranden toen ze daar waren. :guitar::hotel::fire_engine:

Dank je wel! :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze NA :+1:

1 like

Zojuist deze handgemaakte van Lex @Lexaf binnen gekregen en direct er op gezet. Zit echt lekker! :slightly_smiling_face:

1 like

Zoals gezegd kende ik het merk ook niet maar een heel fraai horloge. Ook apart dat ze oude (maar gedegen) gereviseerde uurwerken gebruiken

1 like

Ja, redelijk uniek exemplaar. Ik vind het wel aardig dat je deze niet zo vaak ziet. Het zou aardig eenzaam zijn in het Catorex only topic. :grin:

Een fijn uurwerkje ook trouwens: om 23:59 gaat de datum keurig netjes in één keer naar de volgende dag.

1 like