NA: CCCP heritage special edition

Ik dacht laat ik er weer eens een Rus bij kopen en zag in het blauw deze staan van @Stikvoort, aardige kerel trouwens. Leuke Rus vond ik, maar na betaling kwam dief Assie weer om de hoek kijken. Die vind ik leuk, alleen niet met dat leren bandje. Deze is vanaf nu dus gewoon van mij, doe ik er die natoband om die erbij zit, waar jij toch niet van houdt. Weet ik dat jij hem niet gaat dragen. En daar ben ik dan mee getrouwd he, snappen jullie nu waarom er veel mensen medelijden hebben met mij.

Nu kan ik er natuurlijk een heel verhaal over schrijven maar dat ga ik niet doen. Daar heeft @Lexaf al eens een keertje een leuk draadje over geschreven, zie:

Dank Lex, scheelt weer een hoop typewerk :wink:

Natuurlijk ook foto’s van deze Rus, heel netjes gevraagd aan @Stikvoort of ik die van hem mocht gebruiken, geen probleem dus.

Eerlijk is eerlijk, laatste 2 foto’s zijn door Assie gemaakt.

Ik mocht er heel even 2 minuten van genieten met het leren bandje:

Werd toen door kleptomane Assie van mijn pols gerukt, bandje eraf, nato erop en gelijk ff posten in themaweken en wat dragen wij vandaag:

Normaal zeg ik altijd: ikke is blij, nu dus, Assie is blij :person_raising_hand: en ik heb gewoon dikke pech :cry:

29 likes

Hahaha, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst @Assie62! :joy::joy:

Mooi dat je even een NA topic voor Assie hebt gemaakt @fredpanarai1.

En het horloge hebt betaald natuurlijk, lieve echtgenoot. :sweat_smile::grimacing:

3 likes

Mooi ding man.heel veel plezier ervan.
Soory, @Assie62 natuurlijk

Lijkt me ook niet zo’n goed idee Ferry.
Ga daar maar mee naar de Viva.

3 likes

Maar zo komt ze er niet vanaf, welliswaar gestolen van mij, maar is voor haar toch een NA, zal ze die toch echt zelf moeten maken, of niet soms :wink:. Zal morgen wel worden Assie kennende :grin:

4 likes

Had best een leuk verhaal geworden hoor Eddie, maar krijg steeds meer eelt op mijn vingers. En waarom alles herkauwen, als @Lexaf er al een mooi verhaal van heeft gemaakt.
Maar dat jij de Viva leest? Had ik je toch anders ingeschat :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Heb het hele verhaal gelezen maar heb er geen woord over jouw huwelijksproblemen in gelezen.
Hoeft ook niet natuurlijk
Zou zelfs vreemd zijn.

3 likes

Tuurlijk niet, eigenlijk is ze gewoon een schatje. Alleen eentje met grijp graage handjes :wink:

3 likes

Dus je krijgt er ook nog klappen van?
En dan ook nog lange vingers vwb jouw horloges.
Het moet toch echt niet gekker worden.

Edit, als je je texten wilt veanderen moet je toch echt sneller zijn.

3 likes

Zei al tegen Fer. Dit komt heel raar over😄

4 likes

Snap je nu mijn angst Eddie, 3 x aangifte gedaan en ze doen er niets tegen. Dus hou mij koest bij Assie :rofl:

2 likes

Allebei van harte gefeliciteerd met jullie prachtige uurwerk. Veel draagplezier toegewenst aan beide polsen.
En natuurlijk van harte welkom in het cccp topic.

2 likes

Mooi horloge!
Gekke vraag misschien, maar is het een Rus?

Ik kreeg laatst van een collega de vraag of ik wat spullen terug kon lijmen op een wijzerplaat, ging om dit horloge:

Dus ik dacht ah een rus:

Maar niets was minder waar :sweat_smile:

5 likes

Dus wel :wink:, ik verwees in mijn inleiding naar het draadje van @Lexaf.
Als je dat helemaal leest, weet je dat het uurwerk van Slava is, welke is overgenomen door een andere Rus. Deze heeft uurwerk van Slava weer netjes gemaakt, liet de kasten in China maken en bracht deze dus op de markt. Het is dus een Russisch horloge vwb het uurwerk en in opdracht van deze Rus werden de kasten in China gemaakt. Maar zoals ik al schreef, lees het draadje van Lex even door :+1:

4 likes

Daar was ik nog niet aan toegekomen :innocent:

2 likes

Assie blij met een Rus :wink: je mag wel uitkijken dan.

3 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze Russische tijd genoot.
Een prachtige, doch ook solide aanwinst.

Ik wens je er een uitdagende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

En wéér één ! :100:

1 like

Assie he!, gaat gelukkig minder hard dan ik. Tenminste als ik de sloten op de boxen hou :wink:

2 likes

:sunglasses:

1 like

Ik had al een voorschot genomen, weet je nog. Als je deze hebt zijn Patek en IWC toch kleine jongens bij :rofl:, en je ziet Assie weet wel wat ze in beslag neemt hoor :grin:

2 likes