Ik dacht laat ik er weer eens een Rus bij kopen en zag in het blauw deze staan van @Stikvoort, aardige kerel trouwens. Leuke Rus vond ik, maar na betaling kwam dief Assie weer om de hoek kijken. Die vind ik leuk, alleen niet met dat leren bandje. Deze is vanaf nu dus gewoon van mij, doe ik er die natoband om die erbij zit, waar jij toch niet van houdt. Weet ik dat jij hem niet gaat dragen. En daar ben ik dan mee getrouwd he, snappen jullie nu waarom er veel mensen medelijden hebben met mij.
Nu kan ik er natuurlijk een heel verhaal over schrijven maar dat ga ik niet doen. Daar heeft @Lexaf al eens een keertje een leuk draadje over geschreven, zie:
Dank Lex, scheelt weer een hoop typewerk
Natuurlijk ook foto’s van deze Rus, heel netjes gevraagd aan @Stikvoort of ik die van hem mocht gebruiken, geen probleem dus.
Maar zo komt ze er niet vanaf, welliswaar gestolen van mij, maar is voor haar toch een NA, zal ze die toch echt zelf moeten maken, of niet soms . Zal morgen wel worden Assie kennende
Had best een leuk verhaal geworden hoor Eddie, maar krijg steeds meer eelt op mijn vingers. En waarom alles herkauwen, als @Lexaf er al een mooi verhaal van heeft gemaakt.
Maar dat jij de Viva leest? Had ik je toch anders ingeschat
Allebei van harte gefeliciteerd met jullie prachtige uurwerk. Veel draagplezier toegewenst aan beide polsen.
En natuurlijk van harte welkom in het cccp topic.
Dus wel , ik verwees in mijn inleiding naar het draadje van @Lexaf.
Als je dat helemaal leest, weet je dat het uurwerk van Slava is, welke is overgenomen door een andere Rus. Deze heeft uurwerk van Slava weer netjes gemaakt, liet de kasten in China maken en bracht deze dus op de markt. Het is dus een Russisch horloge vwb het uurwerk en in opdracht van deze Rus werden de kasten in China gemaakt. Maar zoals ik al schreef, lees het draadje van Lex even door
Ik had al een voorschot genomen, weet je nog. Als je deze hebt zijn Patek en IWC toch kleine jongens bij , en je ziet Assie weet wel wat ze in beslag neemt hoor