NA CDMLEC Lebois & Co

Leest lekker weg, van harte kerel! :tada:

1 like

Prachtig horloge, zilveren plaat, blauwe wijzers en sector verdeling is een heel mooie combi, van harte !!
Ik ben ook fan van deze stijl en heb vaak plezier van mijne uit circa 1950 ;

6 likes

Wat een prachtig horloge, gefeliciteerd! Ik kende het horloge ook nog niet, maar ben gelijk geïnteresseerd. Lichte sector dial, chronograaf, blauwe accenten en <40mm!
Misschien binnenkort eens informeren of ik hem in Reuver ook kan bewonderen voordat ik hem zou bestellen.

1 like

Gefeliciteerd!
Tom maakt hele mooie horloges en legt de lat naar mijn mening hoog. Ik deel je enthousiasme. Zelf heb ik de zalmkleurige versie. Die heb ik destijds ook als NA besproken. Leuk dat je hem zelf bent gaan halen, dat was voor mij wat ver.
Deze week kreeg ik overigens dezelfde doos als waarin jij het horloge hebt ontvangen nagestuurd. De eerdere uitlevering was in de doos van de avantgarde vanwege brand bij een toeleverancier. Mooi staaltje service achteraf.
Ik hou het merk in de gaten en ben geabonneerd op zijn nieuwsbrief. Benieuwd naar wat er nog komen gaat.
Geniet in ieder geval van deze aanwinst!

2 likes

Ik word er stil van en dat is zeldzaam. PRACHTIG :star_struck: :heart_eyes:
En wens je er heel veel plezier mee en geniet er maar van en ik zou er de hele ganse dag naar kijken…

1 like

Na een tijdje om de pols wordt het horloge steeds beter. De lichte goed leesbare plaat en het soepel geworden leder maakt het dat ik toch steeds sneller naar deze grijp voor een dagelijkse drager. Ben echt benieuwd wat er nog gaat volgen.

2 likes

Ik heb er vandaag een gepast. Kende het merk niet maar heb me laten vertellen dat Tom het merkrecht een tijd geleden heeft overgenomen van de merknaam-eigenaar van het vroegere Lebois & Co. Verrassend leuk horloge. Ben je er na 1 jaar dragen nog content mee? Wat zijn je ervaringen tot nu toe?

4 likes

Prachtig :heart_eyes:

Ja ze zijn super nice tot nu toe nog steeds geen klagen.

2 likes

Luister aflevering 132 van de Mannen van de Tijd…

4 likes

Dank je wel, ga ik doen.

1 like

wij hebben echt 100% dezelfde smaak :smiley:

1 like