NA: Celsus 7733 Panda Dial Racing Chrono

ja, misschien even wennen. Zit tot nu toe in de ‘ronde’ kasten, maar da’s natuurlijk een beginners opmerking :slight_smile:

Zoals gezegd, vind het wel een toffe panda… :slight_smile:

1 like

Tja, deze voelt toch anders aan, IMHO, dezelfde kastvorm mind you! Ben ik soms een tikkie gek?

Ook mooi !

1 like

En alweer om een andere pols, en een andere (Breitling!) band…

:smiley:

Met dank aan Bas voor de snelle afwikkeling!

Ik wil binnenkort werk gaan maken van een ateliertje in de berging. Op die manier verdedig ik voor mezelf om zoveel mogelijk oefenmateriaal te kopen. :wink: Een 7733 zat er nog niet bij, en is natuurlijk “onmisbaar”. Tevens was de prijs zeer scherp voor een Monza-style panda-chrono, ongeacht het merk gaan deze doorgaans voor een stuk meer weg.

Voor mij zijn deze looks volkomen top; looks like a million bucks. Uurwerkje staat wat droog, maar is schoon en netjes; alles werkt goed, kast is echt nog super. De afleesbaarheid is beperkt op de tijden dat de wijzers over de subdials heen staan, maar wijzers voor een 7733 zijn nog wel te vinden, zou ik er iets anders op willen.

Nu blijft-ie minimaal enkele dagen hier. :sweat_smile:

1 like

Ik heb nog een reverse panda versie ald deze van Lincoln ter service liggen.
Komt na service ook wel op de markt hier.

Ben benieuwd! :wink:

Oh ja een reverse Panda… staat nog een echt hele mooie Poljot Buran in het verkoopgedeelte! En nog een “monza” blauw-zilver reverse Panda in mijn collectie en een NOS 7733 zwart-wit reverse Panda die @supah en @marnixmoed al eens hebben aanschouwd bij een meer and greet. Bij interesse laat maar horen