NA : Certina DS-1 60th anniversary

Ik keek al een tijdje naar de Certina DS-1 Bige Date Powermatic 80 Special Edition.
Wat een mooi horloge!

Het blauwe gedeelte en marktplaats vaak in de gaten gehouden maar er kwam niks langs.
Tot een paar dagen geleden, toen ik aan het scrollen was door HF.
Contact opgenomen en maandag die kant op gereden om hem op te halen.

Eenmaal thuis meteen de meshband op maat gemaakt.
Ik had nog geen meshband gehad maar ik moet zeggen, ik vind hem erg comfortabel.

Een strakke wijzerplaat die van donkergroen naar licht groen gaat, en die met het licht speelt met onderaan de big date met 2 schijven.

Ik ga nog wel op zoek naar een leren band om mee af te wisselen. Iemand toevallig nog tips voor bij de groene wijzerplaat? Zat zelf te denken aan een heel donker bruin leren bandje van suède, nubuck of een textured leren band.

29 likes

Pracht van een Certina, jammer je was me voor. Hij staat genoteerd op mijn wenslijst must have. Wees zuinig op en geniet ervan. :fist_right: :fist_left:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig horloge (ik heb hem ook gehad)! Heel veel draagplezier :grinning:

1 like

Mooie aanwinst! Geniet ervan!

1 like

Super comfortabel :ok_hand: mijn favoriete band. Voordelen van staal, maar dan niet zo zwaar op de pols en veel luchtiger.

Geniet er van, schitterende aanwinst :star_struck:

1 like

Heel mooi, te duur voor mij. Veel draag plezier.

1 like

Een beetje on-certina ziet ie eruit, maar wat een mooi dial. Prachtige groene kleur. Ik heb zelf een DS-1 action en het bandje voelt ook zo goed.

1 like

Echt een prachtig ding. Heb er ooit me staan twijfelen bij de juwelier maar toch voor een presage gegaan. Mss ooit wel eens, geniet ervan!

1 like

Beauty hoor. :heart_eyes:

1 like

Mooi! Enjoy.

1 like

Mooi ding! Groene wijzerplaten zie je niet zoveel, zonde eigenlijk!

1 like

Heel mooi gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Mooi model! Geniet ervan!

1 like

Fraai hoor! Mesh staat ‘m erg goed vind ik. Enjoy!

1 like