NA: Certina DS-2 1/100th Precidrive

Tja. Eigenlijk wilde ik deze maand niet meer kopen. Eigenlijk. Dus toen ik deze tegenkwam op MP voor een prijs waar je bijna moet spreken van vrijwilige diefstal, kon ik me niet inhouden.

Al eens eerder een van deze jongens gehad, maar sat was de Sauber f1 LI, en dat carbon deed het toch niet voor me. Deze kwam met een gepoliiste metalen band, die uberhaupt niet mooi was, maar ook aardig wat deskdive krassen had. Snel mijn favoriete band besteld; Hirsch Boston, deze keer in donkerbruin , natuurlijk met vouwsluiting. Ik ben erg gecharmeerd van het resultaat: een stijlvolle chrono in nieuwstaat, die ook nog eens uber nauwkeurig is (precidrive = max 10 seconden per jaar), minder dan €250 all in.
Anhyhow: genoeg geleuter, foto’s:

33 likes

Een hele mooie aanwinst !

1 like

Mooi ding, die band doet hem zeker goed! Veel plezier ermee!

1 like

Mooi horloge en inderdaad als nieuw, gaaf!

1 like

Gefeliciteerd met je NA! :+1:

1 like

Mooie combi zo met deze band, veel plezier ermee :+1:

1 like

Gelukkig, jij hebt hem gekocht … dan hoef ik me niet meer te beheersen :stuck_out_tongue:

Hartstikke leuk horloge, gefeliciteerd!

1 like

Mijn beste,

Veel draagplezier met deze chique sportieveling!!
(Mooie datum positie).

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie Certina Chronograph en de bruine Hirsch staat ‘m prachtig, veel plezier er mee gewenst!

1 like

Gefeliciteerd met je aankoop :+1:

1 like

Gelukkig, jij hebt hem gekocht … dan hoef ik me niet meer te beheersen :stuck_out_tongue:

Graag gedaan hoor:slight_smile:

1 like

Mooi horloge!
Gefeliciteerd met de nieuwe aankoop!

1 like

Mazelaar! Concrtazz.

1 like