NA Certina DS Action 38mm

Mooie aanwinst Niels, lekker dragen :+1:

Certina is typisch een merk waar ik zelf niet veel naar kijk maar na jouw verhaal en foto’s toch heel mooi. Veel plezier met je nieuwe certina!:watch:

Gefeliciteerd, heel veel plezier met je NA!

Mooi hoor! Heel veel plezier ermee.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit ook heb maar ziet er toch wel heel degelijk uit zo vanaf de foto :ok_hand:
Gefeliciteerd met de aanwinst!

Dat ziet er geweldig uit zeg!
Ik heb de groen goude versie maar nu ik deze zo zie…
Echt heel sjiek!

Proficiat met je multi-inzetbare :grin:Certina ! :ok_hand:

Van harte met je nieuwe aanwinst🎉

Mijn zoon heeft de groene versie en is er nog steeds blij mee, net zoals ik met je oude GS😀

Grappig dat je zoon de groene heeft!! Het blijft een topper ook die GS!!

Yup. Mooi hoor, een 38mm duikertje. Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd

Blijft een mooi model, en had hem zelf nog niet gezien in deze kleurstelling. Geniet van je aanwinst!

Leuk ding zo, is de band nog verstelbaar met een diver’s extension of zo?

Ja zit een dive extensie op. Niks bijzonders hoor

1 like

Hi all. Na hier al enkele jaren mee te spieken, heb ik eindelijk een accountje aangemaakt. Vooral om even te pronken met m’n Certina die ik na lang twijfelen heb gekocht :cowboy_hat_face:. Wat me een beetje tegenhield was dat de clasp slechts twee micro adjustments heeft. Voor iedereen die daarover twijfelt: niet nodig! Je krijgt meerdere half-links meegeleverd en daarmee krijg je de band áltijd op maat, trust me.

Ik ben erg blij met m’n DS Action 38mm. Perfecte maat voor mijn 6,5 inch (16,5 cm) polsje. Draagt heerlijk comfortabel, oogt luxe. Echt wel een kwaliteitsklokkie. Heul blij mee!

3 likes