Heerlijke aanwinst! Staat ook nog steeds op mijn lijstje
En om even helemaal in de sfeer te komen:
Enigzins marketing klets, maar wat vind ik Certina toch een tof merk
Dit dus!
Veel plezier ermee!
Heerlijke aanwinst! Staat ook nog steeds op mijn lijstje
En om even helemaal in de sfeer te komen:
Enigzins marketing klets, maar wat vind ik Certina toch een tof merk
Dit dus!
Veel plezier ermee!
Heel mooi!
Uitgaande van de retailprijsā¦
Ik ben wel heel benieuwd wat ze daar voor rekenen. Ik heb altijd het idee dat je ervan gaat schrikken.
Ik ben heel tevreden met die van mij maar weet nog niet of ik hem zal houden. De maat is voor mij zijn enige nadeel. Als ik 100% overtuigd was dat ik hem zou houden zou ik wel wat met de links willen doen. Dus ik houd hem liever even compleet.
Brgrijpelijk dat je de set compleet wil houden. Ik heb alle 5 de halfjes nodig. Wil daar het liefste 2 volledige links voor terug. Vind ik net even wat mooier.
Ik verwacht ook wel een hoge prijs voor zoān linkā¦
@Erikje
Als je het zo bekijktā¦
Het heeft ff geduurd, maar een andere ad heeft de brede schakels geleverd. Moest uit Zwitserland komenā¦
Op mijn verzoek kreeg ik ook nog 2 originele extra pinnen.
Dit alles voor het schokkende bedrag van ⬠20,00.
Heb er 3 kleine schakels uitgehaald, 2 brede er voor in de plaats. Het horloge voelt nu helemaal top!
Blijft een mooi ding.
Wat is je polsmaat, dat je alle links nodig hebt? In verhouding met de DS Action Diver lijkt je pols eerder āgemiddeldā. Dat is in de buurt van 17.8cm.
Overigens, prevalentie polsmaten:
Vrij platte polsen. Rond de 21cm volgens mij.
Ik vond de halve schakels niet mooi staan. Vandaar dat ik de bredere schakels heb besteld. Staat net even wat mooier in mijn ogen.
En hij bevalt ook nog steeds?
Ik vind hem nog steeds supermooi maar te groot. Heb nu een 39mm duiker en moest even wennen na de Certina maar het past mij beter. Erg jammer dat ze hem niet 40mm hebben want mooi blijft die.
Groot vind ik hem niet, maar precies goed
Alleen loopt hij op de watchwinder te snel. Minuut in 3 dagen voor⦠(heb digitaal weerstation naast watchwinder, kan dus makkelijk controleren)
Maar beter te snel dan te langzaam toch? Begreep dat ze dan meestal een beurt moeten hebben.
Inmiddels is het horloge even nagekeken. Loopt nu na wat afstelwerk 2 seconden per dag voor. Wel heeft die waarschijnlijk bij de vorige eigenaar geen draagtijd gehad. Volgens zegge is het uurwerk als nieuw!
Hij past je goed ja, ik heb gewoon dunnere polsen en dat is net iets te groot voor mij. Qua gewicht etc is het geen probleem. Ik heb geen idee of het ātechnischā gezien beter is om voor te lopen maar in de praktijk vind ik dat prettiger. Hij loopt bij mij op ongeveer +5s per dag. De ETA 2824-2 ElaborĆ© in mijn huidige horloge doet gemiddeld +1s per week. Dat uurwerk is net 1 gradatie hoger dan in de Certina en blijkbaar heel goed afgeregeld. Maar ook met een +5s per dag ben ik tevreden.
Fijn dat die nu beter is afgeregeld, het is een prachthorloge
Mooie Certina, gefeliciteerd!