Deze vond ik wel heel mooi.
Had de titanium versie gepast maar twijfelde over de kleur van de wijzerplaat.
Na wat op YouTube te hebben gekeken kwam ik deze tegen met de groene wijzerplaat.
Die wilde ik wel eens in het echt zien.
De verkoper gebeld met de vraag of ze die op zicht wilde laten komen, dat was geen probleem.
Na wat weken wachten was het afgelopen weekend dan zo ver om hem te gaan passen.
En ja in het echt was hij nog mooier.
De kleur gaat van bijna diep groen naar olijfgroen in het licht.
Ook de past hij prima om mijn pols en draagt hij heerlijk.
Hier wat foto’s er van.
Gefeliciteerd !
Ja leuk horloge.
Een heerlijke aanwinst
Een prachtige aanwinst deze Certina met deze groene dial .Proficiat
Schitterend horloge, ik heb ooit de blauwe versie hier op het forum overgenomen. Wat een ongekende kwaliteit levert Certina voor de prijs! Gefeliciteerd
mooi model
heb ook soortgelijke horloges in huis,
dragen geweldig
dus je gaat er naar mijn mening ook plezier aan beleven
Mooie aanwinst, die wil ik ook ooit nog eens
Certina blijft ik een ondergewaardeerd merk vinden. Gefeliciteerd en draag hem in goede gezondheid!
Ja! Erg mooi en ondergewaardeerd horloge. Hier ga je een hoop plezier van beleven. Misschien nog een mooie groene rubberen band erbij voor de afwisseling en je bent klaar. Geniet ervan!
Mijn beste,
Proficiat met deze sportive aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Mooi merk Certina. Gefeliciteerd!
Prachtige Certina, mooi merk, fraaie kleur wijzerplaat, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!
Zeer mooi horloge, gefeliciteerd. Certina is top!
Mooie NA
Gefeliciteerd
Geniet ervan
Gefeliciteerd met je NA, wat een topper! Certina is echt een fijn merk!
Heel mooi. Heb deze eens gepast in de Bijenkorf. Heb toch voor de titanium versie gekozen. Was een close call, want de groene vond ik ook heel erg mooi.
Certina, altijd waar voor je geld! Geniet van dit prachtige horloge😀
Toffe kleur en horloge. Veel draagplezier
Klopt de titanium is ook erg mooi.
Bij mij gaf de frisse groene kleur de doorslag, maar de titanium was daar in tegen wel lekker licht in gewicht.
Ja. Moest even wennen aan het gewicht. Ik ben zware horloges gewend, maar heb de Certina bijna dagelijks om