NA: Champagne op m'n verjaardag 🥂

Ik kan hier een lang verhaal over uit m’n mouw gaan schudden, maar ik ga dat vandaag gewoon even niet doen. Omdat hier eigenlijk weinig over te zeggen is.

Maar een NA topic kan natuurlijk nie beginnen zonder een muziekje voor de sfeer. Dit keer heb ik gekozen voor een relatief jong Frans pop bandje. Sinds 2012 zijn ze al bezig, ik heb ze slechts 14 jaar later, in januari van dit jaar ontdekt.

Aaaaaanyway…

1. Ik ben vandaag jarig :partying_face:
  2. Ik heb gister mezelf getrakteerd op een nieuwe horloge
  3. Ik ben blij

Ik was al enige tijd op zoek naar een nieuw horloge, en heb behoorlijk wat modellen overwogen. Denk hierbij aan onder andere een Breitling Top Time B31, Grand Seiko SBGW323 en de Tag Heuer Carerra Glass Box. Waarbij de SBGW323 toch wel lang met stip op 1 heeft gestaan.

Grappig genoeg ben ik uiteindelijk uitgekomen op een tweede SBGX. Waar ik de SBGX265 in 2023 als eerste GS heb gekocht en er nog steeds erg van gecharmeerd ben, heb ik gister mezelf getrakteerd op de SBGX263. Het bombproof uurwerk, de uitstekende afwerking en de eenvoud van de SBGX lijn spreken me gewoon erg aan.

Overgenomen van @Fate_Amenable_To_Change, want die moest de Snowflake (SBGX355) aan de collectie toevoegen.

De sunburst is wat lastig(er) te laten zien, want op vrijdag de 13e hebben we een enorm gebrek aan fatsoenlijk zonlicht. Dat gezegd hebbende, ik ben er blij mee!

I Approve GIFs | Tenor

99 likes

Top! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd in het kwadraat :cocktail:

1 like

Mooi :star_struck:. Dubbel gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Grand Seiko champagne!
Veel beter wordt het niet!

@Fate_Amenable_To_Change gaat hier spijt van krijgen, ergo, op termijn een GS champagne terug kopen dan wel niet in een andere kast.

2 likes

Gefeliciteerd! en een prachtige NA

1 like

Congrats! De mooiste SBGX! :sunglasses:

1 like

Mijn beste,

Schitterend hoor!!
Gefeliciteerd met deze grandioze aanwinst!!

Ik wens je er een eindeloze tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dubbele felicitaties :beer::beers:

1 like

Heel mooi, geniet er van!

1 like

Mooie aanwinst en dubbel gefeliciteerd!!

1 like

Gelukkige verjaardag,snelle transacties hier op het forum, geniet van deze zeer mooie GS.

1 like

Gefeliciteerd met je verjaardag en de prachtige GS. Geniet ervan!

1 like

Mooi hè, die champagnekleurige wijzerplaat!
Ik heb ook een dergelijke GS, met een titanium kast. M’n mooiste horloge.
Plezier ermee!

1 like

Nou, dubbel gefeliciteerd!

1 like

Vreemde clip, lekkere Franse pop. Erg mooi horloge, uiteraard, en ik zie dat je daar goeie foto’s van uit die rare Fuji trekt. Dat zijn meerdere klappers van cadeautjes voor jezelf geweest.

Maarreh…

Dat klopt. De wijzers en indices gaan eerder los. :slight_smile:

Echt spijt heb ik maar van één verkoop. M’n aller eerste GS ooit, de SBGV239. Daarom moet @Hotseflots die SBGX265 ook nooit weg doen.

1 like

Gefeliciteerd met je verjaardag en je mooie GS. Veel plezier ermee.

1 like

2 x gefeliciteerd :partying_face:

En ik heb ook 2 overeenkomsten dat is ik ben ook jarig vandaag en het horloge heb ik ook weleens in de collectie gehad😀

Prachtig horloge👌🏻

2 likes

Gefeliciteerd nog met je verjaardag en met die prachtige GS natuurlijk! :tada:

1 like

Gefeliciteerd! Hoef @Fate_Amenable_To_Change dus niet meer te contacteren of ie hem wegdoet :laughing:

2 likes