Ik kan hier een lang verhaal over uit m’n mouw gaan schudden, maar ik ga dat vandaag gewoon even niet doen. Omdat hier eigenlijk weinig over te zeggen is.
Maar een NA topic kan natuurlijk nie beginnen zonder een muziekje voor de sfeer. Dit keer heb ik gekozen voor een relatief jong Frans pop bandje. Sinds 2012 zijn ze al bezig, ik heb ze slechts 14 jaar later, in januari van dit jaar ontdekt.
Aaaaaanyway…
Ik ben vandaag jarig
Ik heb gister mezelf getrakteerd op een nieuwe horloge
Ik ben blij
Ik was al enige tijd op zoek naar een nieuw horloge, en heb behoorlijk wat modellen overwogen. Denk hierbij aan onder andere een Breitling Top Time B31, Grand Seiko SBGW323 en de Tag Heuer Carerra Glass Box. Waarbij de SBGW323 toch wel lang met stip op 1 heeft gestaan.
Grappig genoeg ben ik uiteindelijk uitgekomen op een tweede SBGX. Waar ik de SBGX265 in 2023 als eerste GS heb gekocht en er nog steeds erg van gecharmeerd ben, heb ik gister mezelf getrakteerd op de SBGX263. Het bombproof uurwerk, de uitstekende afwerking en de eenvoud van de SBGX lijn spreken me gewoon erg aan.
Overgenomen van @Fate_Amenable_To_Change, want die moest de Snowflake (SBGX355) aan de collectie toevoegen.
De sunburst is wat lastig(er) te laten zien, want op vrijdag de 13e hebben we een enorm gebrek aan fatsoenlijk zonlicht. Dat gezegd hebbende, ik ben er blij mee!
Vreemde clip, lekkere Franse pop. Erg mooi horloge, uiteraard, en ik zie dat je daar goeie foto’s van uit die rare Fuji trekt. Dat zijn meerdere klappers van cadeautjes voor jezelf geweest.